Reisgenoot gezocht voor juli/augustus 2011 naar Vietnam/Laos en Filipijnen

Hoihoi,

Komende zomer zou ik het liefste 5 a 6 weken gaan backpacken in Azie (de backpack is er inmiddels al ;), maar in mijn eentje dat zie ik niet zo zitten, dus maar een oproepje!

Mijn plan is om te vliegen op bangkok/singapore en vanuit daar door te reizen naar Vietnam/Laos (evt Cambodja)…daar 3 weken rond te trekken, en daarna voor 2 weken door naar de Filipijnen om daar te duiken/genieten van het strand. Bovenstaand is slechts een idee, dus heb jij betere plannen, laat het weten!

Over mezelf: afkomstig uit Brabant, 25 jaar oud, sportief, redelijk wat reiservaring, in voor gekke dingen etc…

Nou hopelijk spreekt dit iemand aan!

Hoi Kim,

Ik heb met net aangemeld en lees dit bericht en dacht reageer gelijk. Ik ben ook van plan de zomer 5 weken te reizen! Mijn plan is om Thailand te ontdekken omdat dit goed te doen is alleen en er veel te zien/doen is. Ik zie dit net als jij niet zo zitten om het helemaal alleen te doen. Ik vind het leuk om ook andere landen er omheen te bezoeken, maar mijn eerste doel is Thailand.

Ik ben ook 25 woon in Rotterdam, heb ook reiservaring!

Groetjes Lisette

Hoi Kim,

Ik ben Cinthia van Dijk, vrouw, 20 jaar, student, dit jaar gestopt met Bouwkunde aan TU Delft, volgend jaar van plan om Civiele techniek te studeren in Delft. Ik woon op dit moment weer bij mijn ouders in Sint-Oedenrode, (Brabant!).

Ik ben van plan om in augustus vier weken vietnam, cambodja en eventueel loas te bezoeken. Graag met z’n tweeen, iets veiliger en vertrouwder dan alleen.

Ik hoop op een reactie van je!

Groetjes

Hoi Kim,

Momenteel zit ik zelf in Thailand, waar ik nog vrijwilligerswerk doe. Daarna wil ik nog een deel van Thailand verkennen om door te gaan naar Laos en Cambodja. Helaas ga ik niet naar de Fillipijnen. Wanneer was je van plan om te gaan reizen? Ik ben 1 juni klaar met vrijwilligers werk en heb dan tot 15 juli de tijd om te reizen.
Oh en ik ben trouwens 22 jaar oud en houd van het cultuursnuiven hier!!!
Groetjes Sophie.

Hoi Lisette,
Ik zie jouw reactie op het berichtje van Kim. Heb daar al op gereageerd, maar vroeg me van jou ook af wanneer je plan was om te gaan reizen?
zelf heb ik van 1 juni tm 15 juli de tijd. Ben 22 jaar, enthousiast en dol op de cultuur hier! (Zit al 2,5 week in Thailand).
Groetjes en hoop iets van je te horen!
Sophie