Mijn naam is Kim, 24 jaar jong. Ik ben van plan om half of eind juni voor 3 of 4 weken naar Azië te gaan. Ik sta open voor diverse landen al ben ik al wel in Thailand geweest.
Nu kan ik wel met een groepsreis gaan maar dat is allemaal al vastgesteld/uitgestippeld en het is gewoon leuker om het ter plekke een beetje te bekijken. Ik heb vorig jaar 4 maanden in Australië gereisd en is ook super goed bevallen.
Welke jonge dame/heer lijkt het leuk om dit reisplan met mij te delen? Misschien wel meerdere, gezellig! Een persoonlijk berichtje sturen kan ook.
Ik ben van plan om komende zomer heel juli richting vietnam te gaan. Heb ook eerder Australie door gereisd en vind het nu wel weer tijd voor een mooi tripje. Niet te veel plannen maken van tevoren, gewoon kijken waar het schip strandt. Jij hebt nog geen idee waar je heen wilt?
Ik ben van plan halverwege juli naar Vietnam te reizen en vanuit daar naar Cambodja te gaan.
Momenteel is het plan om 5 weken te gaan ivm zomervakantie.
5 weken is ruim genomen, wil graag in 4 weken Vietnam en cambodja doen en dan eventueel een week om terug te vliegen vanuit bangkok.
Het is inderdaad een idee om samen te starten. Ik zit te denken aan vertrek rond 21 july, wij krijgen de 19e pas vakantie dus eerder kan helaas niet…
Hey hallo allemaal,
Ik wil deze zomer ook voor ongeveer 4 weken naar Azië vertrekken en op zoek naar n reismaatje. Thailand ben ik ook al geweest, al zou ik een stukje Thailand best leuk vinden weer… En Laos, Cambodja, Vietnam of Indonesië lijken me ook heel leuk. Vanwege mijn werk als leerkracht zit ik ook vast aan de zomervakantie…
Martine en ik zijn er inmidels uit we vertrekken 19 juli samen naar Hanoi en vanaf daar zien we wel verder ongeveer is het plan om in ruim 4 weken van Hanoi via Sapa en Ha long bay naar het zuiden van Vietnam te gaan, dan Cambodia en alle leuke dingen daar te zien, misschien een paar dagen relaxen op een eilandje daar en dan eindigen in Bangkok. Op 18 augustus vliegen we terug. Heb jij al plannen?
Hey Kim!
Ik heb toevallig ook al n bericht terug ontvangen van je reismaatje. Super zeg! Hele gave plannen. Ik heb nog niks concreets, maar jullie hebben dus al n mooi plan. Ik ga t allemaal even laten bezinken…,
Plannen maken is zo leuk! En wat leuk dat je n reismaatje hebt gevonden met wie t klikt!