Hey! Begin maart wil ik voor 6 weken richting Azie. Ik wil graag rondreizen in Vietnam, Cambodja en Laos. De volgorde maakt mij niet zo heel veel uit. Misschien nog eindigen voor een weekje op een van de thaise eilanden. Heb zelf aardig wat reizen gemaakt de afgelopen jaren. Ben ook wel alleen op reis geweest maar zou het veel leuker en gezelliger vinden om samen met iemand rond te reizen. Ik ben 33 jaar en werk als verpleegkundige op de spoed eisende hulp in een ziekenhuis in Amsterdam. Lijkt het jouw ook gezellig dan hoop ik wat van je te horen. Ps. ik moet mijn ticket nog boeken. Groetjes Suzanne
hey,
Leuke plannen! Ik wil half september daar ook heen gaan maar dan voor langere tijd. 6 weken lijkt me namelijk wel kort. Heb je wel al een beetje concrete plannen? groetjes channa
Hoi hoi. Ik ben Sara, 31 jaar, uit Amsterdam. ik vertrek 24 februari naar vietnam voor 6 weken. Mocht je in Vietnam zijn en zin hebben om af te spreken… Ik reis van noord naar zuid, zal dus de eerste anderhalve week in het noorden zijn en zo langzaam naar zuid trekken, misschien tot horens
Groetjes Sara
Hey Suzanne,
Heb je al een exacte datum? Ik ben namelijk ook op zoek naar een reisgenoot voro ca. 6 weken en zou ook heel graag door voornamelijk Vietnam en Cambodja en stukje Tahiland reizen en wil ook niet graag alleen. Heb al 2 maal een oproepje geplaatst hier maar weinig op gehoord. Nu zie ik jou oproep en denk ik eindelijk iemand met dezelfde interesse die in dezelfde maand weg wil etc. Ik ben druk aan het sparen, heb nog niet echt genoeg denk ik maar vind het ook lastig in te schatten wat het gaat kosten. Heb jij enig idee? Ik kom trouwens uit Maarssen bij Utrecht en ik werk als reisadviseuse. Ik ben overigens 31 jaar. Misschien leuk om even contact te zoeken per mail? ik zal je even een pb sturen.
groetjes,
Puck :wereld:
Nog niet echt concrete plannen. Weet ongeveer wel wat er te zien is in Laos en Cambodja. Heb Vietnam eigenlijk pas net aan het lijstje toegevoegd omdat ik daar toch ook veel positieve verhalen over heb gehoord. Veel succes en plezier met het voorbereiden van je reis in september. Ik zit begin maart net tussen twee banen in. Vandaar dat 6 weken voor mij echt de max is.