Ik ga graag op reis maar niet alleen: Wie gaat er mee? Vietnam/Laos/Cambodja Januari 2014

Hoi,

Ik ben Anouk Vuurman, 24 en heb de afgelopen maanden gewerkt als au pair in Engeland.
Voordat ik verder ga met solliciteren naar een baan hier in Nederland wil ik eerst nog wat van de wereld zien.
Ik zou graag per half Januari voor 6 a 8 weken naar Vietnam/Laos/Cambodja willen. Echt vast staat mijn route niet, en zou dan ook nog best van deze landen kunnen afwijken.
Hoewel ik al vaker in Azie ben geweest, wordt dit voor mij de eerste keer als backpacker.
Ik ben een spontane vrolijke meid die nieuwsgierig is naar leefgewoontes, maar in is om af en toe sportief bezig te zijn. Af en toe naar het strand vind ik ook niet erg, maar dit is niet het ‘doel’ van mijn vakantie.

Wie heeft er zin om mee te gaan? Ik kijk uit naar je reactie en misschien maken wij samen wel de reis van ons leven!

Groetjes
Anouk

Hey Anouk,

Ik ben Katrien 28 en ben ook volop bezig een 6 weken reis te plannen door Cambodja en Vietnam.
wanneer vertrek je precies?
wie weet kunnen we stukken samen ontdekken?

Groetjes

Mocht je je half februari in Cambodja( regio rond het Cardemom-gebergte) bevinden en zin hebben in een jungle-trekking, dan mag je me altijd een bericht sturen. Ik zoek nog een reisgenoot om deze trekking te doen.

Hoi Katrien en smoer (?)
Mijn plan is om half jan te vertrekken en dan 3 a 4 weken in vietnam. Ben dan rond half feb in cambodja. Het leek mij ook erg leuk om daar een jungle tocht te doen
Ben je nu ook opreis smoer?

Groetjes

Hej Anouk,

M’n echte naam is Sander trouwens;). Ik ben momenteel nog niet op reis, ik vertrek 28 januari naar Vietnam. Rond 9-10 februari zou ik me dan normaal in het gebied bevinden waar je jungle-trekkings kan doen. Uiteraard kunnen die data wat wijzigen:). Stuur me anders even een bericht als je interesse hebt om mee te doen;).

Hoi Anouk en Katrien,

Hoe ver zijn jullie plannen inmiddels?
Ook ik wil graag in januari/februari richting Vietnam/Laos/Cambodja/Thailand, liefst voor 1,5 tot 2 maanden.
Het liefst reis ik geen ‘rondje’, zodat je niet verplicht bent terug te reizen, maar dit is dan ook het enige plan dat ik tot nu toe heb. En mocht dat toch veel goedkoper zijn wil ik dat rondje alsnog overwegen.
Ik heb reiservaring maar vind het veel leuker om samen met iemand vanuit Nederland te vertrekken. In ieder geval voor de eerste week ongeveer of als het goed klikt voor de hele reis!
Ik hoor graag of jullie al iets hebben geboekt.

Groetjes,
Bianca

Hallo allemaal,

Leuke verhalen en ideeen! Ik ben zelf vanaf 2 januari in Vietnam en blijf daar waarschijnlijk voor 2 weken. Mochten er mensen willen ontmoeten, hoor ik het graag. Ik ga misschien nog kort door Cambodja heen, maar dat is nog lastig te bepalen (gezien ik dengue heb opgelopen kort geleden, en de zorg in Cambodja niet geweldig is…).

Groetjes,
Sanne

Via Wereldwijzer app

Hoi allemaal,

Leuke verhalen! Ik vertrek 29 januari naar Vietnam om vervolgens in 3 maanden door Vietnam, Cambodja, Laos en Thailand te reizen. Wellicht leuk om een deel samen te doen of elkaar gezelschap te houden :wink:

Groetjes, Wilco

Hoi allen,

Volgens mij beginnen de plannen concreet te worden.
Ik moet helaas werken tot 2 februari dus kan pas later vertrekken. Wie is er rond 6/7 februari in Bangkok of Ho Chi Minh?
Fijne reis allemaal,

Groetjes,
Bianca