Ik ben Kim en ben 22 jaar. Na mijn afstuderen aan de Hotelschool ben ik direct aan het werk gegaan, maar het weggaan om te reizen bleef kriebelen. Het besluit is gemaakt en ik vlieg begin januari naar Bangkok om vanuit daar mijn reis te beginnen door Thailand, Vietnam, Cambodja en Laos. Ik ga alleen dus vandaar mijn oproep. Ik ben niet zozeer op zoek naar een reismaatje voor de hele reis, maar meer contacten waarmee ik een tijdje kan optrekken of voor puur het uitwisselen van tips.
Ik ben erg benieuwd wie er in de zelfde periode ook in dit gebied is om te backpacken, en wie met mij wat voorpret wil delen en wellicht deze plannen tot uitvoering wil brengen!
Hoi Kim
Ik ga ook begin Jan, ik zoek wel een reismaatje, maar uitwisselen tips is ook prima. Ben zelf 5 jaar geleden al in Thailand geweest dus heb zeker leuke tips, nu wil ik terug naar thailand maar misschien ook nog 1 van die landen erbij nemen die jij opnoemt…dus ideeen uitwisselen lijkt me leuk Snijdm@gmail.com
Groetjes mark
Ik ben Naline, 23 jaar en ook van plan om in januari en februari 2013 door Thailand, Laos en eventueel Cambodja te gaan backpacken. Ik heb al vaker gereisd, ook alleen, maar zou voor deze reis toch graag samen met iemand op pad willen. Niet direct voor de hele trip, maar in ieder geval voor het begin van de reis. Ik ben benieuwd hoever jullie zijn met plannen!
Mijn naam is Desiree en ben 24 jaar. Inmiddels ben ik al 2 maanden klaar met mijn master Bedrijfscommunicatie en digitale media in Tilburg. Ik zou graag ook vanaf begin januari willen gaan reizen voor 3-4 maanden en wil landen bezoeken zoals Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Maleisië en Singapore. Ik zou graag begin januari willen vertrekken (eerder kan ook, later liever niet).
Ik wil er een fantastische reis van maken en sta dus open voor het ondernemen van verschillende soorten toeristische activiteiten Fietstochtjes, af en toe relaxen op het strand, tempels bezoeken, de natuur opzoeken… you name it.
Ik zou het erg fijn vinden om met iemand samen richting Azië te vertrekken en de eerste tijd met elkaar op te trekken. Daarna kunnen we altijd nog zien of samen verder reizen of dat we apart verder gaan.