Backpacken: Thailand, Laos, Vietnam & Cambodja maart-juni

Hi!

Mijn naam is Karlien, 21 jaar en ben net afgestudeerd aan European Studies in Den Haag. Ik ga begin maart tot en met eind juni reizen door ZO Azie (locaties staan nog niet helemaal vast) en ik zoek een leuke, spontane en gezellige reisgenoot om een paar dagen/weken mee op te trekken.
Het wordt mijn eerste keer backpacken door dat gebied, uberhaupt eerste keer backpacken en omdat ik in mijn eentje ben lijkt het mij leuk om zeker de eerste paar dagen met iemand op te trekken. Ik land in Bangkok op 5 maart.

Ik hou van lekker eten, gezelligheid een feestje maar ben ook van plan culturele dingen te gaan doen op mijn reis.
Ben jij rond 20-25 jaar en ga je dezelfde soort reis maken, let me know! :slight_smile:

Groetjes,

Karlien

hee Karlien! ben je nog op zoek naar een reisgenoot? Ik heb precies hetzelfde verhaal als jij en kom de 28e aan daar.
stuur me een berichtje als je interesse hebt :wink:
Groetjes, Maarten

Hoi Karlien,

Ik ben ook op zoek naar een reismaatje. Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar anders zou ik het erg leuk vinden om elkaar op te zoeken in Bankok.

Ik ben Suzanne, 22 jaar en kom uit Groningen. Ik studeer momenteel geneeskunde en heb besloten om een half jaar uit te trekken om nog op reis te gaan voor mijn co-schappen beginnen en ook omdat ik graag uiteindelijk het onderzoek in wil en deze tijd ook wil gebruiken om een onderzoeksvoorstel te schrijven.

Ik ben nog nooit buiten Europa geweest en al helemaal niet alleen, ik heb dit altijd al eens willen doen en qua studie kwam dit nu het beste uit. Graag zou ik met iemand samen deze reis willen starten en dan kijken hoe het bevalt.

Ik zou erg graag beginnen in Thailand en uiteindelijk ook doortrekken naar Vietnam. Verder heb ik nog niet heel veel specifieke plannen, maar als er nog tijd over is zou ik zeker ook graag een aantal andere landen willen bezoeken zoals Cambodja en misschien Indonesië. Ik houd er van om veel te doen, maar een dagje zon, zee en strand en vind ik ook zeker leuk. Ook af en toe op stap hoort natuurlijk bij de ideale vakantie.Het liefst zou ik vrij snel vertrekken, ongeveer over 3 weken, ik start namelijk 8 mei met het geven van een cursus en zou graag zo lang mogelijk weg willen. Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Suzanne

Hoi!

Ik verwacht in het weekend van 22 maart te landen in Bangkok, maar wil dan zsm naar Laos omdat Thailand later in mijn reis nog terug komt! Ik zoek nog een reisgenootje voor Laos.
Ik ben Fiona, dan 21 jaar, afgestudeerd maatschappelijk werk en reis zo’n 4/5 maanden door Z-O Azië. Ik vind eigenlijk alles leuk, tot lekker actief en sportief tot feestjes en een dagje strand! Dit word ook mijn eerste backpack avontuur alleen, wel ben ik een paar maanden geleden naar Ecuador gegaan voor o.a. vrijwilligerswerk en omdat dat zo goed is bevallen en ik in september weer een nieuwe opleiding ga doen heb ik besloten om maar weer lekker naar het buitenland te gaan!
Rond welke tijd verwacht jij in Laos te zijn?

Groetjes, Fiona

Hi!

Ik kom 8 maart in Bangkok aan, ook helemaal alleen. Ik ben 26 en kom uit Amsterdam.

Groeten Annette

Via Wereldwijzer app

Hi!

Momenteel zit ik in Vietnam en zal komende periode richting Cambodja, Laos en Thailand trekken. Wanneer kom jij in Cambodja of Laos aan? Wie weet zouden we één van deze landen samen bezoeken?

Stuur me maar een berichtje als je interesse hebt.

Groetjes,
Rudy