Ik ben van plan om te gaan reizen naar Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam.
Aangezien het mijn eerste keer zal gaan worden, wil ik liever niet alleen gaan. Ik ben begin deze maand begonnen met voorbereidingen van mijn reis. Ik zal in de periode maart tot en met (midden/eind) mei gaan reizen. In die tijd wil ik graag de eerder opgenoemde landen gaan bezoeken.
Ik ben dus op zoek naar een leuke, spontane reisgenoot die met mij dit avontuur wil gaan beleven. Ik ben 20 jaar en woon in Utrecht. Ik wil samen met jou deze reis gaan voorbereiden en allemaal bijzondere dingen doen, zien en ontdekken.
Ik hoop dat iemand net zo enthousiast is als ik en dat we samen een prachtige reis zullen maken!
Ok , duidelijk , en hoe ziet jou deze vakantie eruit in jou gedachten ? Rondreis , Backpack en hoe lang wil je precies gaan? Dit zijn echt droom landen voor mij , en heb hier zeker interesse in.
hee babs123, Ik vertrek 3 maart richting Thailand om te gaan backpacken voor een maand daarna ga ik door naar Australie. Het lijkt mij leuk om samen met iemand te reizen en ik zag dat je ook in maart wou vertrekken dus wie weet kunnen we de reis samen beginnen.
ik ben 21 jaar (vrouw) en woon in Bussum, hou van avontuur en dingen ondernemen, van gezelligheid, een feestje en af en toe op het strand te hangen.
Hi Babs — ik ben ook van plan om in die periode die richting op te gaan. Zelf heb ik nog niet echt “concrete” plannen. Heb je inmiddels al een reisgenootje kunnen vinden?
Hoi bedankt voor de reacties! Ik heb inmiddels een reismaatje en we hebben al een maand gereisd door Thailand. Nu zitten we in Laos:) bedankt allemaal!