Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja in nov/dec

Hoi misschien toekomstige reisgeno(o)t(e)!

Ik ga vanaf half aug. ruim vier maanden reizen in Azie.
Vooral voor Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja zoek ik nog een reisgenoot. (nov./dec.)

Ik zoek een reisgenoot die net zoals ik zichzelf eigenlijk ook al geschikt genoeg vindt om mee te reizen :-), maar het nog gezelliger, handiger, veiliger vindt om samen met iemand te reizen! Samen genieten van een prachtige tocht door de jungle, dobberen in een band op een rivier, stadjes bekijken, zoals Luang Prabang in Laos en gewoon doen waar we op dat moment zin in hebben en de lonely planet ons heen leidt.
Gezellig samen dingen ondernemen, maar ook ruimte om een dag je eigen gang te gaan en elkaar dan 's avonds vertellen hoe gaaf het was, wat je hebt gedaan.

Zoek jij een soortgelijke reisgenoot en ben je ook van plan die kant uit te gaan aan het einde van dit jaar, mail me dan: [EMAIL=“afkeopreis@hotmail.com”]afkeopreis@hotmail.com

groetjes Afke (29)

Ik zoek voor dezelfde periode ook een reisgenoot voor thailand en cambodja.
Echter ben ik wel 21 jaar en zit er misschien teveel jaartjes tussen onze leeftijden?

Hoi,

Belangrijkste is overeenkomstige reisplannen. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een leeftijdsgenoot, maar als het klikt en de plannen zijn hetzelfde: waarom niet?
Ik lees dat jij naar Thailand en Cambodja wilt gaan. Wanneer precies? Ik denk dat ik zelf ergens half. dec. naar Cambodja wil reizen en ik vlieg vanaf Thailand terug naar huis. (daarvoor wil ik graag Laos en Vietnam zien)
groetjes Afke

Hallo, ik vertrek 9 augustus richting thailand. Is ook men eerste keer dat ik alleen ga trekken. Kijk er wel naar uit. Mocht je zin hebben zie ik het wel zitten om daar eens af te spreken. Mijn plannen zijn een anderhalve week het noorden te doorkruisen om vervolgens te eilandhoppen in het zuiden.

Hallo,

Ik ben heel november in Thailand, maar kan eventueel uitwijken naar andere landen. Ik heb nog geen vaste planning, maar zou het wel leuk vinden om samen met iemand te reizen.

Groetjes,
Emma (21)

Ik vertrek aanstaande zaterdag en blijf daar maar 3 weken.

Hoi Afke,

Ik vertrek 30 september naar thailand samen met een vriendin, maar die gaat mij op 27 oktober weer verlaten vanwege werk. Ik zou het net als jij leuker en veiliger vinden om samen met iemand te reizen. Na thailand wil ik nog naar Laos cambodja en Vietnam. Eind januari vlieg ik via Bangkok weer terug.

Groetjes Marloes

Heyy

Ik ben van plan om begin november naar Bangkok te vliegen. Landen die ik wil bezoeken zijn Thailand, vietnam, Maleisie, Cambodja en evt. Laos.

Ik wat voor tijdsbestek denk jij de landen te gaan bezoeken die je graag wilt? Mijn planning is om ong. 8 weken te reizen.

Ik ben een meid van 26 jaar, hou van leuke dingen doen, actief, een beetje cultuur, gezelligheid, ik ben flexibel en voor van alles meestal wel in.

Groetjes,

hey emma
ik ben ook 21.
zit nu op Bali (indonesie).
26 september vlieg ik naar maleisie
en eind oktober begin november kom ik naar thailand.
Voor thailand heb ik ook nog geen reisgenoot. Misschien interesse om samen te reizen?
Altijd gezellig.
Mijn mailadres is: [EMAIL=“larisa0160@hotmail.com”]larisa0160@hotmail.com
Dan kunnen we een beetje bijkletsen en wat vertellen over ons zelf. (als je interesse hebt uiteraard)

Groetjes vanuit Ubud
Larisa

Hoi vera,

Ik ben van plan om begin November naar Maleisie, thailand, vietnam of eventueel ander omliggend land te vliegen.Nog geen concrete plannen omdat ik nog een reisgenoot(en) zoek (anders wordt het een groepsreis)
als het je eventueel leuk lijkt kunnen we misschien wat over en weer mailen [EMAIL=“pluisje84@gmail.com”]pluisje84@gmail.com

Xx loes