Na een backpackreis door maleisië, Laos en Cambodja samen met mn broer, vertrekt hij begin september weer naar Nederland voor het volgen van colleges. Aangezien ik net klaar ben met mijn studiecheer, lijkt het me leuk nog wat langer te blijven (nu kan het nou eenmaal ). Vietnam of Thailand lijken me erg gaaf om nog in rond te reizen of wellicht vrijwilligerswerk te doen. In mijn eentje lijkt dit me alleen wel minder leuk dan met zn tweeën (iemand met ongeveer dezelfde leeftijd als ik zelf (23). Kortom; is er iemand die die periode ook daar in de buurt is en dezelfde soort plannen heeft? Wellicht kunnen we samen opreizen.
Ik wil vanaf oktober een aantal maanden reizen door Thailand, Laos, eventueel Cambodja en Vietnam ook. Liefst ook met een aantal weken vrijwilligerswerk in een weeshuis/schooltje. Ben 22, nu nog studente in Utrecht maar ook bijna afgestudeerd! Vertrek jij al binnenkort? Ik ga over een maand pas boeken (ivm kosten) en ben heel benieuwd waar jullie je vliegtickets geboekt hebben? Zou je dat willen laten weten… ? Mochten we tegelijkertijd in Azië zijn in het najaar dan lijkt het me leuk samen wat te zoeken…
Groetjes, en succes met de voorbereidingen!
Laurie
Hoi Sabine!
Vanaf Juli begin ik met reizen in China maar daarna ben ik (ong. begin Augustus) te vinden in Vietnam, om vanuit daar door te gaan naar Cambodja & Laos.
Het lijkt me ook super om vrijwilligerswerk te gaan doen maar ook lekker genieten en mooie dingen zien en vooral veel mensen ontmoeten Ik ben zelf 22 jaar.
Misschien zijn we rond dezelfde periode in Vietnam al kom ik natuurlijk vanaf de andere kant?
Ik zelf eindig met mijn broer begin september in cambodja. Vanaf dan wil ik of vietnam of Thailand in of in Cambodja of Laos vrijwilligerswerk gaan doen.
Laurie: ik heb mn ticket via killroy travels, 629 euro van 20 juli tot en met 30 september. Ik kan hem verlengen tot een jaar voor een heel klein bedrag.
Hoi!
Bedankt, ik ga eens kijken! Relaxed dat je het nog kan verzetten mocht het nodig zijn… Ik ben benieuwd hoe je eerste tijd daar straks is, laten we tegen september/oktober kijken of we in de buurt zitten!
Ben zo benieuwd hoe het daar is…
Femke, is dit voor jou ook de eerste grote reis alleen? Tot wanneer wil je weg blijven?
Succes met de voorbereidingen!
Hier een beetje hetzelfde verhaal! Ik ben 24 jaar en zo goed als afgestudeerd, begin juli krijg ik mijn diploma. Vanaf +/- oktober wil ik een aantal maanden reizen door vietnam/cambodja/thailand/laos.
Het plan is nu om alleen te gaan maar het lijkt me veel gezelliger om in ieder geval de eerste week/weken met iemand samen te reizen, zodat ik niet ineens in mijn upje aan de andere kant van de wereld sta! Of in ieder geval te weten dat er daar nog iemand is die je (een beetje) kent en mee af kan spreken.
Ik heb er al heel veel zin in! kan niet wachten
Mocht je het leuk vinden om ervaringen, plannen, voorbereidingen etc uit te wisselen kun je me ook mailen: [EMAIL=“e_bakkers@hotmail.com”]e_bakkers@hotmail.com
Ik wil aug-sept naar indonesie of maleisie! Ivm de moesson en de situatie in thailand kies ik ervoor om daar niet heen te gaan, dat was eerst mijn plan.
Ik ben op zoek naar een reisgenootje! Dus mail maar!
Ik ben 26 en ik ben nu mijn studie aan het afronden.
Hee Laut!
Ik ben Lianne, 21 jaar en vanaf september afgestudeerd!
Lijkt me dan helemaal geweldig een rondreis te maken!
Het liefst in oktober-november weg!
Zag dat jij deze plannen ook had!
Ben alleen nog op zoek naar een reisgenoot/reisgenootjes om samen meer van de wereld te zien en daardoor ook leuke mensen te ontmoeten! Lijkt me helemaal super!!
Werd daarom ook enthousiast van de berichtjes, want zag er meer meiden hadden gereageerd!
Hoe staat het er bij jou op dit moment voor?
Ik vlieg 27 aug naar Singapore en ga dan drie weken door Maleisie trekken.
Het lijkt me gezllig om met iemand op te trekken. Dus wie weet is het leuk om elkaar daar te treffen!
Ik ben 24 jaar en ook bezig met het afronden van mijn studie!
Ik hoor het!
Groetjes Sabien
Hoi!
Ik wil aug-sept naar indonesie of maleisie! Ivm de moesson en de situatie in thailand kies ik ervoor om daar niet heen te gaan, dat was eerst mijn plan.
Ik ben op zoek naar een reisgenootje! Dus mail maar!
Ik ben 26 en ik ben nu mijn studie aan het afronden.
Ik vlieg 27 aug naar Singapore en ga dan drie weken door Maleisie trekken.
Het lijkt me gezllig om met iemand op te trekken. Dus wie weet is het leuk om elkaar daar te treffen!
Ik ben 24 jaar en ook bezig met het afronden van mijn studie!
Ik hoor het!
Ik vertrek 31 aug naar Bangkok en heb 2 maanden de tijd om Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam te bekijken. Ik ben ook nog op zoek naar een reismaatje. Mijn reis staat nog helemaal open en ben free to go! Hoewel de situatie in Thailand waarschijnlijk wel invloed hebben op mijn reisschema denk ik… Maar goed. Ben echt overal voor in en heb er echt ontzettend veel zin in! Op mijn lijstje staan nog een olifantenreservaat in Noord Thailand, met een boot de Mekong over van Thailand naar Laos, de killing fields, Angkor Wat enzovoorts.
Ik heb mijn ticke gebekt via AirBerlin. Vanuit het grensgebied in Duitsland dat wel, maar was de goedkoopste optie voor mij.
Ben trouwens 25, bijna klaar met mijn (tweede) studie en sta ook open voor vrijwilligerswerk.
Ik kan vanaf begin september (rond de 5e of 6e) in bangkok zijn. Ik heb dan nog 1 maand tot ik terugvlieg. Misschien leuk om een stukje door thailand samen te reizen? Ik ben op dit moment al zo’n 6 weken aan het reizen. Heb Maleisie en Laos aangedaan en ben nu in Cambodja.