reisgenootje Laos, Cambodja, Vietnam & Thailand :)

Hallo,

Wie lijkt het ook gezellig om samen te reizen door Laos, Cambodja, Vietnam en Thailand?

Ik heb eerder alleen gebackpackt/ gereisd in Azië en Europa. In Thailand ben ik al eerder geweest maar heb ik nog niet alles gezien. Laos, Vietnam en Cambodja wil ik graag nog ontdekken.

Ik kan vrij nemen vanaf eind/midden augustus en september. Ik zit te denken zo’n 3 a 5 weken op reis te gaan.

Laat ik mij even voorstellen, ik ben een reislustige easygoing jeugdige meid van 30. Ik werk in de communicatie. Ik hou van een mix van actief, cultuur, lekker eten, natuur, af en toe stappen en middagje strand.

Spreekt dit je aan, dan lijkt het me leuk van je te lezen :slight_smile:

Hallo,

Mijn 21-jarige dochter heeft een reis geboekt naar Vietnam van 5 tot 25 augustus. Haar reisgenote moet helaas annuleren wegens een operatie. Alleen gaan zou ze liever niet doen, dus zijn we nu allen druk op zoek naar een reisgenoot. Sanne is momenteel op kamp met het belgische leger, vandaar dat haar familie even moet inspringen om te zoeken. Het plan is van Saigon naar Hanoi te trekken, o.a. met scooters (met gidsen) en een deel met trein of vliegtuig ook, maar behalve de vliegreis heen en terug ligt nog niets vast.
Sanne houdt van een actieve vakantie maar het hoeft niet helemaal basics te zijn, tenslotte heeft ze net een maand gekampeerd met het leger. Een enkele keer fuiven of een dag of 2 aan het zwembad kan wel, maar daarvoor hoeft ze zover niet te gaan.
Moest je geïnteresseerd zijn, laat maar iets weten.

Groetjes, Heidi

Hoihoi,

@Heidi, ik reis liever met mensen vanaf een jaar of 25 -36.

Vanwege de tijd en het optimaal willen genieten, denk ik er aan Vietnam te skippen en voor Thailand en Laos/Cambodja te gaan.

Lijkt het je leuk deels samen te reizen, geef een gil.

ja ik ben erbij hoor!!! heb vlucht en eerste paar dagen hostel al geboekt. ik vertrek 31 augustus en vlieg 30 september weer terug. altijd leuk om daar ergens te meeten

Gezellig!! Vertel, waar begint je reis (BKK)? Heb je de route een beetje (grof) uitgestippeld?

Hoi Isiss,

Klinkt goed! Ik ga van 6 augustus voor 1 maand naar thailand, laos, cambodja en vietnam. Behalve het ticket nog niets geboekt. Ben wel van plan om al deze landen te bezoeken. Heb jij al een ticket?
Misschien kunnen we een stuk samen reizen. Mn plan is om eerst de trein naar chiang mai te nemen en naar chiang rai te gaan. Dan naar Laos. In Vietnam met de trein naar het zuiden, naar de Mekong Delta en daarna naar Phnom Penh en Siem Reap. Op het eind misschien nog enkele dagen zuid Thailand.
Als je het wat lijkt hoor ik het graag!

Hoihoi,

Thanks voor jullie enthousiaste reacties!

Ik wilde sowieso naar Laos - Vang Vieng en Vientiane en Cambodja -Siem Reap en Phnom Penh reizen per bus/vliegtuig. En even genieten op een Thais eiland (Koh Tao/Phang An/ Samui/ Pipi/…). Tempels, cultuur, lekker eten, natuur, shoppen, avontuur,…heb er zin in:)

@Anne, mijn reis wilde ik ook in noord-Thailand starten. Ik vertrek wel later vanuit NL…ticket boek ik deze week. Ms kunnen we deels Cambodja/Thai doen? Lijkt mij gezellig!

@Juliette, lijkt me ook gezellig!

Groetjes