Reisgenoot gezocht voor Vietnam, Cambodja en Laos

Hallo allemaal,

Ik ben Lotte en ik ben 21 jaar oud. Eind juni ben ik afgestudeerd en voordat ik aan het werk ga, wil ik nog wat van de wereld zien. Daarom wil ik graag naar Vietnam, Cambodja en Laos. Nu lijkt het me gezellig en leuk om dit samen met iemand te doen. Dus daarom ben ik op zoek naar een reisgenootje. Ik wil de reis ergens in oktober/november gaan maken.

Mijn ideeen waren om ongeveer 3 maanden te gaan reizen. Hierin wilde ik in 1 maand tot 1,5 maand door vietnam reizen. Voor Cambodja en Laos wilde ik 1,5 maand tot 2 maand uittrekken. Ik wil graag de tijd nemen voor het reizen, waarbij er een afwisseling is tussen de ‘toeristische gebieden’ en de ‘lokale gebieden’. Tijdens de reis lijkt het mij leuk om sportieve dingen te ondernemen, cultuur en natuur te bekijken en natuurlijk op zijn tijd naar een feestje. Ik sta vaak open voor gezelligheid, maar soms vind ik het ook lekker om me even terug te trekken. Dit zijn overigens ook de eigenschappen die ik in een reisgenoot zoek. Ik heb voor de reis nog geen concrete plannen. Ik sta daarom ook open om eventueel naar andere landen te reizen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Overigens zijn tips over deze landen altijd welkom!

Groetjes,

Lotte

Hoi Lotte,

Mijn naam is Lianne, ik ben 25 jaar en wil ook graag ongeveer drie maanden reizen door Zuid-Oost Azië. Ik wil echter al in september gaan omdat ik in februari terug wil zijn en ook nog naar Australië ga. Ook ik wil naar Vietnam, Cambodja en Laos, maar ik zou ook graag andere landen zien zoals Indonesië en de Filipijnen. Ik hou van cultuur, natuur, actieve dingen doen, strand en af en toe uitgaan. Mocht je nog op zoek zijn naar een reisgenootje, dan hoor ik het graag!

Groetjes,

Lianne