Reisgenoot gezocht rondreis Vietnam, Laos en Cambodja Juli/Augustus 2015

Hoihoi!

Ik wil rond juli/augustus voor 1 maand gaan reizen. Het lijkt me leuk om Zuid-Oost Azië te gaan verkennen en ik zou mijn reis dan willen starten in Vietnam, en vandaar verder trekken naar Cambodja en Laos. Maar niets staat nog vast, dus alle ideeën zijn welkom!

Mijn plan is om alleen te gaan, maar het is natuurlijk veel leuker om samen te reizen.
Ik ben op zoek naar leuke reisgenootjes die soort gelijke plannen hebben.

Ik ben 21 jaar en bijna klaar met mijn studie. Ik hou van cultuur, natuur, gezelligheid, muziek en vooral dingen ontdekken. Ik wil veel zien en leren, actief zijn, mensen leren kennen en natuurlijk al het moois van de wereld ontdekken.

Mocht je dezelfde ideeën hebben, neem contact met me op!

Groetjes Judith

Hoi Judith! Leuk om je berichtje te zien! :slight_smile: Ook ik heb soort gelijke plannen. Mijn plan is om te gaan backpacken in Azië, maar waar… Dat staat nog open! Wel zit ik nog aan de school vakanties vast. Ook ik wil een maand weg gaan. Ik heb nu mijn mbo opleiding afgerond en na de zomervakantie begin ik aan een hbo studie. Ik ben 19 jaar. Verder hou ik ook van natuur cultuur, mooie dingen ontdekken en zien en mensen leren kennen. Wel staat het voor mij vast dat mijn reis niet gericht is op stappen en naar het strand gaan. Ik hoor graag van je! Groetjes Lindy

He Judith!

Wat leuk dat ik je berichtje zie, ik wil volgend jaar ook rond die tijd gaan reizen. Ben 23 jaar en woon in Arnhem! Heb al wel wat gereisd maar nooit alleen en dat lijkt me ook niet zo leuk, vandaar dat ik hier beetje rondkijk.

De landen die je benoemt zou ik ook heel graag heen willen vooral Vietnam. Ik ben in Thailand en Indonesië geweest dus daar zou ik niet persee heen hoeven. Ik wil altijd graag veel zien van een land, natuur, cultuur maar op lekker stranddagje op zijn tijd vind ik ook heerlijk. Lekker uiteten, wijntjes, muziek!

Groetjes Puck

Via Wereldwijzer app

Lindy en Puck,

Wat leuk om al zo snel reactie te krijgen.
Puck, wat tof dat je in Thailand en Indonesië bent geweest en ik snap dat je er daarom ook niet per se heen wilt volgend jaar.
Aangezien ik maar 1 maand de tijd heb, wilde ik me beperken tot Vietnam, Laos en Cambodja, dus dat komt
goed uit. Over een plan wat betreft reisroute heb ik verder nog niet nagedacht. Misschien is het een idee om dit samen
te doen? Ook ik houd ervan om cultuur te snuiven en af en toe een lekker stranddagje lijkt mij ook heerlijk. En Lindy,
ik ben niet gericht op stappen en naar het strand gaan, maar op z’n tijd een keer een gezellig feestje vind ik niet erg.

Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Judith

Hoi Judith!

Echt concrete plannen heb ik nog niet, ik ben dus nog nooit in Azië geweest dus vind heel veel prima. Het word geen zuip en zon vakantie maar inderdaad, zoaf en toe lekker relaxen vind ik oook prprima! Ik hoor het graag van je! Groetjes Lindy

Hi Lindy en Puck!

Het is alweer een tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen.
Ik vroeg me af of jullie nog steeds van plan zijn deze zomer een reis
te maken naar Azië.
Wanneer dit het geval is, kunnen we misschien een afspraak maken om elkaar binnenkort
eens te ontmoeten en eventueel plannen te maken aangezien de zomermaand steeds dichterbij komt.

Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Judith

Hoi Judith,
Ja, ik heb nog steeds het plan om een reis te maken naar Azië. Ik heb dit alleen op een lager pitje gezet, omdat ik nog geen reismaatje gevonden had. Ik bendisdus erg blij met je berichtje! Misschien kunnen we overgaan op de email? Als je dat zou willen. Dan mag je me mailen op lindy.berkhout@hotmail.com . Waar in Nederland woon jij eigenlijk? Groetjes Lindy

Hoi allemaal,

Mijn naam is Vicky, 25 en ik wil rond november vertrekken naar Singapore en dan reizen in de aangrenzenden landen. Ook Bali komt aan bod en nou lijkt het mij erg leuk om dit met 1 of meerdere gezellige meiden (of jongens) te doen.
Zijn er mensen die rond november met mij mee willen?

Je kan mij mailen op vickyv@live.nl ik hoor graag van je!

Groetjes!

hoi mensen

leuk jullie berichtjes allemaal te lezen.
ben zelf ook opzoek naar een reisgenoot,
vorig jaar thailand gedaan voor een maand.
afgelopen jaar een maand in china gezeten.
zou graag vietnam laos en cambodja zien.
zit helaas wel gebonden aan de zomervakantie ivm mijn werk in het onderwijs,
mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag,

gr jeroen

hoi mensen

leuk jullie berichtjes allemaal te lezen.
ben zelf ook opzoek naar een reisgenoot,
vorig jaar thailand gedaan voor een maand.
afgelopen jaar een maand in china gezeten.
zou graag vietnam laos en cambodja zien.
zit helaas wel gebonden aan de zomervakantie ivm mijn werk in het onderwijs,
mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag,

gr jeroen

Hai!

Ik wil ook graag die kant op, maar ben bang dat ik maar 3 weken kan. Voorkeur vertrek begin september want m’n collega’s hebben de zomervakantie al! ik wil erg graag naar Vietnam en Cambodja.

hoi monique

3 weken vind ik ook prima
helaas zit ik vast aan de schoolvakantie ivm mijn werk.
is dat voor jou echt not done.???

Hoi Jeroen,
Aan welke periode zit jij te denken om te gaan? Ik zit nl ook vast aan zomervakantie ivm werk,
maar zou wel 4 weken weg kunnen van 17/7-16/8

Gr Cynthia

hoi monique

ik heb vanaf 18 juli vakantie. dus dat zou precies dezelfde periode zijn dan, das wel positief…
hoe zie jij de vakantie precies voor je?
heb je daar al ideeen over??

hoor het graag van je.
wellicht kunnen we keer over chatten via social media?

gr jeroen

Hoi Judith,

Ik zag je berichtje en ik heb ongeveer dezelfde plannen als jij, wat leuk! Zelf wil ik ook graag door Cambodja, Vietnam en Laos gaan reizen, maar wel voor ongeveer 5-6 weken.
Ik was vooral benieuwd of je al een reisgenootje hebt gevonden en zo niet, of je eventueel ook 5-6 weken wilt gaan.
Ik hoor graag van je!

Groetjes Elsemieke