Ik ben Sara 24 jaar en wil in de zomer weer gaan backpacken. De landen die mij nu trekken zijn Cambodja, Laos, Vietnam. Ik wil zeker 4 weken gaan en misschien wel langer. Ik werk zelf in het onderwijs, dus kan pas begin juli gaan.
Ik ben opzoek naar een reisgenootje die samen met mij een start wil maken. Gewoon omdat het mij gezellig lijkt om samen dingen te delen. En wie weet worden het wel meerdere weken
Zelf hou ik van de afwisseling actief dingen doen en ondernemen, maar op zijn tijd ook zeker een dansje wagen en een coctailtje drinken op het strand! Relaxe hoort er uiteraard ook bij.
Ik slaap het liefste niet al te duur, maar gewoon van hostel naar hostel. Het moet wel schoon zijn voor het oog en af en toe een hotel is ook geen probleem. Wie heeft er zin om mee te gaan reizen en genieten van de vrijheid?
Groetjes
Ik heb ongeveer dezelfde plannen voor dit jaar. Ook kan ik pas in de vakantie i.v.m. mijn studie.
Maar ik heb wel interesse om misschien samen met je een start te maken aan je reis.
Je kan me mailen op <mailadres verwijderd>
Ik las je berichtje en ik zag dat dit precies de landen zijn waar mijn interesse ook naar uit gaat. Ik ben zelf 22 jaar en studeer nog, waardoor ik deze twee maanden ook de ruimte heb.
Het lijkt me leuk om een keer het een en ander met je door te spreken. De afwisseling van activiteiten zoals je het beschrijft, zo zie ik het ook wel voor me.
Als je interesse hebt, dan hoor ik het wel!
(Je kunt me trouwens op FB vinden bij Rachelle de Vries/ Eindhoven, dan geef ik je via de chat wel mijn email)
Ik ben Jessie, 25 jaar en ook van plan om vanaf begin juli te backpacken door Cambodja, Vietnam en Laos. Zelf ben ik van plan om 2 maanden te gaan, maar dan zou ik de laatste maand door Thailand kunnen reizen dus dat is geen probleem. Ik ben ook op zoek naar iemand om een start mee te maken en om misschien een paar weken gezellig samen te reizen. Hoe jij je reis omschrijft, zo zie ik het ook ongeveer voor me! Als het je leuk lijkt kunnen we eens bespreken of onze plannen ongeveer overeenkomen? Groetjes Jessie
Ha Sara (en de anderen die op dit bericht hebben gereageerd)!
Ook ik heb plannen om aanstaande zomer naar Vietnam te gaan. Cambodja en Laos lijken mij trouwens ook fantastisch. Het lijkt mij leuk om samen met iemand te starten. En als het klikt en lekker loopt, dan reizen we verder.
Ik sta voor de klas en mijn vakantie begint op 18 juli. Mijn plan is om ongeveer 4 tot 5 weken weg te gaan. Ik hou van de afwisseling van cultuur, natuur, avontuur, relaxen en een feestje. Vorig jaar ben ik ook met iemand van dit forum op reis geweest en dat is heel goed bevallen.
Misschien kunnen we kijken of onze plannen een beetje overeenkomen?
Groetjes,
Eef
Hai!
Ik heb inmiddels mijn plannen aangepast. Ik ga vanaf september een aantal maanden weg. Ik start waarschijnlijk wel in Vietnam, maar dat is dus pas in september.
Veel plezier!
Groetjes
Hoi Sara! Ik ben Milou en werk ook in het onderwijs. Zelf 27 jaar, lijkt me super om samen met een groepje zo een reis te starten! Zijn er al concrete plannen?
Hai, Ik ben Danielle, 43 jaar, en wil ook die kant uit. Ik dacht zelf aan 3 weken, vertrek rond 28 juli.
Nog iemand op zoek naar een reismaatje en misschien geïnteresseerd in mij als reismaatje?