Ik ben Carlijn en ben 20 jaar oud. Ik studeer en woon in Utrecht en wil graag reizen, ik vind het alleen niet zo’n goed plan om nog een keer te stoppen met mn studie. Vandaar dat ik in de zomervakantie graag weg wil. Ik heb het idee om te gaan backpacken in Vietnam en dit eventueel combineren met Laos en Cambodja. Ik kan vanaf 16 juli t/m eind augustus. Ik heb verder nog helemaal geen vaste plannen, maar het lijkt me leuk om samen te gaan.
Dus ben je spontaan, hou je er van om rond te trekken en lijkt dit je wat… laat het dan weten!
Dat lijkt me wel wat. Ik ben zelf een vrouw 20 jaar (in de zomer 21 jaar) en studeer in Nijmegen. Ik ben van plan om deze zomer ook te gaan reizen. Wil zelf heel graag naar Azie en dan meerdere landen combineren. Zat te denken aan Laos en Cambodja. De vriendin met wie ik zou gaan kan het waarschijnlijk niet financieren en alleen gaan vind ik geen optie.
Ik heb zelf ook vakantie vanaf half juli tot eind augustus.
Mail me anders even: [EMAIL=“iris_1love@hotmail.com”]iris_1love@hotmail.com
Ik ben Maarten, 23 uit Winterswijk. Ik heb ook de plannen om deze zomer richting Azië te gaan. Vietnam staat hoog op mijn lijstje. Maar voor andere landen sta ik open. Mijn enige “probleem” is dat ik maar 3 weken de tijd heb (van 23 juli tot 15 aug). Hoelang willen/gaan jullie?? Als dit voor jullie een optie is hoor ik het graag. Mijn mail is maartenvanswigchem@hotmail.com
Jeuj, nog meer mensen met hetzelfde idee als dat ik heb :D!
Ik ben Suzanne, 21 jr en wil deze zomer ook Azie in! Ik studeer af in Breda komende zomer…dus wil daarna een mooie reis gaan maken van 3 tot 4 weken. (16 juli tot midden aug).
Ik wil graag Laos en Cambodja zien…Vietnam is ook een optie.
Het lijkt me leuk om samen te gaan met iemand (of meer) die even avontuurlijk ingesteld is als ik! Ik hoor graag van jullie,