Ik ben Carlijn en ben 20 jaar oud. Ik studeer en woon in Utrecht en wil graag reizen, ik vind het alleen niet zo’n goed plan om nog een keer te stoppen met mn studie. Vandaar dat ik in de zomervakantie graag weg wil. Ik heb het idee om te gaan backpacken in Vietnam en dit eventueel combineren met Laos en Cambodja. Ik kan vanaf 16 juli t/m eind augustus. Ik heb verder nog helemaal geen vaste plannen, maar het lijkt me leuk om samen te gaan.
Dus ben je spontaan, hou je er van om rond te trekken en lijkt dit je wat… laat het dan weten!
Dat lijkt me wel wat. Ik ben zelf een vrouw 20 jaar (in de zomer 21 jaar) en studeer in Nijmegen. Ik ben van plan om deze zomer ook te gaan reizen. Wil zelf heel graag naar Azie en dan meerdere landen combineren. Zat te denken aan Laos en Cambodja. De vriendin met wie ik zou gaan kan het waarschijnlijk niet financieren en alleen gaan vind ik geen optie.
Ik heb zelf ook vakantie vanaf half juli tot eind augustus.
Mail me anders even: [EMAIL=“iris_1love@hotmail.com”]iris_1love@hotmail.com
Ik ben Maarten, 23 uit Winterswijk. Ik heb ook de plannen om deze zomer richting Azië te gaan. Vietnam staat hoog op mijn lijstje. Maar voor andere landen sta ik open. Mijn enige “probleem” is dat ik maar 3 weken de tijd heb (van 23 juli tot 15 aug). Hoelang willen/gaan jullie?? Als dit voor jullie een optie is hoor ik het graag. Mijn mail is maartenvanswigchem@hotmail.com
Jeuj, nog meer mensen met hetzelfde idee als dat ik heb :D!
Ik ben Suzanne, 21 jr en wil deze zomer ook Azie in! Ik studeer af in Breda komende zomer…dus wil daarna een mooie reis gaan maken van 3 tot 4 weken. (16 juli tot midden aug).
Ik wil graag Laos en Cambodja zien…Vietnam is ook een optie.
Het lijkt me leuk om samen te gaan met iemand (of meer) die even avontuurlijk ingesteld is als ik! Ik hoor graag van jullie,
Ik ben Laura, 20 jaar en 3e jaars student geneeskunde. Ik wil ook deze zomer gaan backpacken door Azie. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Vietnam, en dit dan misschien te combineren met thailand/laos/cambodja. Ik heb al heel lang in mijn hoofd deze zomer als afsluiting van mijn bachelor een mooie reis te gaan maken, maar nog geen concrete plannen gemaakt. Ik heb wel wat reiservaring, maar ben nooit in mijn eentje buiten Europa gaan backpacken! Ik zou het heel leuk vinden om (een deel van) de reis samen met iemand te maken. Ik heb waarschijnlijk vrij van 6/13 juli tot 1 september. Ik heb nog geen vlucht geboekt, maar wil dat eigenlijk wel voor eind maart doen. Voor de rest heb ik hetzelfde probleem dat vrienden om mij heen niet genoeg geld hebben voor zo een reis! Op zich lijkt alleen reizen mij ook leuk, maar om samen door deze landen te trekken en de natuur en cultuur te ontdekken is misschien nog veel leuker! En natuurlijk ook wat veiliger!
Ik hoor het wel als een van jullie het leuk lijkt om een keertje kennis te maken! Mijn mailadres is: [EMAIL=“laurasonneveld@hotmail.com”]laurasonneveld@hotmail.com
Ook ik ben enthousiast! Had eerst in gedachten om naar Thailand te gaan, maar lees ook veel dat dit toch wel erg toeristisch is. Deze landen lijken me ook mooi. Ik studeer deze zomer af, en wil daarna een week of 6 tot 8 gaan reizen. Zijn jullie al concreter met jullie plannen? Idee om een keer af te spreken om te kijken of het klikt?!
Ik heb ook dezelfde plannen als jullie. lekker een week of 6 backpacken door landen als thailand, laos, vietnam, cambodja etc. Hierbij vooral veel zien, activiteit,jungle en af en toe partytime. Aangezien er niemand hier in de omgeving is met tijd en/of geld zoek ik toch een reisgenootje. Samen met iemand is tenslotte leuker en gezelliger dan in je eentje.
Ik kan vanaf 17 juli tot 1 sept.
Heeft er iemand zin in een hele gave vakantietijd die je nooit meer zult vergeven… laat dan ff wat wete. Misschien klikt het wel en kunnen we gezellie samen reizen.
Ook ik ga deze zomer naar Vietnam, Laos en Cambodja! Ik heb mijn ticket al geboekt, ik vertrek 25 juni naar Bangkok en vlieg door naar Ho Chi Minh. Vanuit daar ga ik naar eerst een stukje zuidwaarts en dan naar het noorden waar ik bij de grens oversteek naar Laos en zo weer naar het zuiden naar Cambodja. 25 augustus is mijn vlucht terug naar Amsterdam. Ik ga alleen en ik zou graag met anderen delen van de reis samen doen. Ik ben Sanne, ben 24 jaar en kom uit Amsterdam. Mail me sannereijers@yahoo.com dan kunnen we misschien onze reisplannen vergelijken.
Ik ben sophie, 21 jaar.
Ik wil ook graag van de zomer naar laos gaan. Ik start in Bangkok en reis door naar chiang kong met de trein en bus en steek daar ergens de grens over. Ik ga alleen het noorden van Laos doen, omdat ik daar zoveel dingen wil doen en me zo mooi lijken, dat ik het zuiden wel een andere keer doe:P
Wat ik zeker graag wil doen is de gibbon experience!
Ik wil vooral veel van de natuur zien en cultuur snuiven en niet teveel alleen toeristische plekken bezoeken.
Ik vertrek 29 juni en ga waarschijnlijk tot 24 juli.(misschien nog iets langer)
Als iemand dan toevallig ook gaat, kunnen we misschien een gedeelte samen reizen! Met name in het hoge noorden waar het allemaal nog al primitief is! Dit wordt namelijk mijn allereerste reis en dan is best wel eng in je eentje.