Vietnam en Cambodja juli/aug

Hallo allemaal,

Aankomende zomer, 5 weken, wil ik mijn reis starten in Hanoi om vanuit daar richting Cambodja te reizen. Ik heb verder nog geen concrete plannen.
Zijn er mensen die ook die kant op gaan deze zomer?

Groetjes,
Martine

He Martine,

Ik wil aankomende zomer ook een aantal weken gaan backpacken in Azie. Vietnam/Cambodja/Laos … Ik ben de afgelopen jaren ook al naar Azie geweest, maar heb dit gedeelte nog niet gezien. Heb jij al concretere plannen?

Hallo allemaal,

Ik ben ook van plan om te gaan backpacken in Azië deze zomer. en ik ben opzoek naar een reisgenoot die samen wil reizen.

Ha!
Ik ben ook van plan om deze zomer naar Vietnam te gaan. Mijn plan is om in Hanoi te beginnen en vanaf Ho Chi Minh terug te vliegen. Ik kan 4 tot 5 weken weg vanaf 18 juli. Misschien dat onze plannen overeenkomen?
Groetjes Eef

Hey Eef,

Martine en ik vertrekken 19 juli naar Hanoi dus komt zeker overeen! Misschien contact houden zodat we daar misschien samen wat kunnen reizen? Ik vlieg zelf 18 augustus terug vanuit Bangkok maar ik heb Thailand al gezien. Ik wil proberen in die tijd zo veel mogelijk te zien van Vietnam, Cambodja, en als het lukt nog Laos.

Groetjes Kim

Sent from my ME302C using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Ha Kim!
Wat super leuk dat het zo overeenkomt. Ik wil misschien nog een week of twee in een vrijwilligersproject , maar dat moet ik nog even uitzoeken. Ik zou graag naar Sapa en Halong Bay gaan en daarna naar het zuiden reizen.
Het lijkt mij leuk om contact te houden. Hebben jullie elkaar al ontmoet?
Groetjes!

Via Wereldwijzer app