Backpacken Vietnam - Cambodja 2014

Hallo reizigers!

Vanaf midden feb wil ik richting Vietnam vertrekken om een paar weken door rond te reizen.
Tijdens mn reis wil ik Cambodja ook nog even passeren.
Voor dit alles heb ik in ieder geval 4 weken voor uitgetrokken maar misschien plak ik hier nog een week aan vast.

Ik ben benieuwd wie ook rond deze tijd hier naartoe wil reizen of al concrete plannen heeft.
Misschien kunnen we elkaar daar ergens ontmoeten of samen reizen!

Ik ben zelf 25 en kom uit omgeving Rotterdam.

Liefs

Precies dezelfde plannen alleen pas na Juni. Ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden! Zelf wil ik misschien
nog Thailand of Laos erbij pakken.

Ey Sarah,

Ik had ook het plan om vier weken naar Cambodja en Vietnam gaan in februari.
Laat maar weten of je interesse hebt om (deels) samen te reizen.

Groeten Kevin

Hi Sarah244,

Ik vertrek 21 februari richting Hanoi Vietnam om te eindigen in Cambodja en vlieg 13 maart weer terug vanuit Siem Reap. Kleine 3 weken, dus misschien leuk om elkaar ergens te spotten of samen te reizen.

Anders have fun en benieuwd hoe je het gaat hebben.

Groetjes,
Corrina

Hey ijke ik wil zelf ook graag in juli augustus naar die kant vertrekken misschien idee om samen te reizen? heb 4 weken bouwvakantie
grtjs

Bedankt voor de reacties! Graag nog meer! :wink:

Hoi Sarah,

Mijn planning is om bijna 3 maanden te gaan backpacken door Thailand en Vietnam… Vertrek ook midden februari.
Maar je wilt 4 weken voor Vietnam en Cambodja?? Niet een beetje kort?

Groetjes, Kaj

Hoi Kaj,

Ik ga in eerste instantie enkel voor Vietnam dus dan lijkt 3/4 weken daar rondreizen voor mij in ieder geval wel voldoende…
Ik blijf niet te lang op één plek en was verder niet van plan om iets van vrijwilligerswerk oid daar te doen dus een paar maanden hoeft voor mij niet…
Ook zit ik met mn werk en de dingen die ik hier (tijdelijk) achter zou moeten laten… even niet realiseerbaar!
Cambodja zou ik er dus wel graag bij willen pakken omdat het er toch dichtbij is… een weekje ofzo doorheen reizen.

Thailand ben ik vorig jaar geweest. Heel leuk!!

Hallo!

Ik ben ook rond die tijd daar, weet het niet precies want ik wil alles nog open laten maar ik zal tegen die tijd wel even weer deze page checken. Wat wel vast staat is dat ik 7 jan op Kuala Lumpur aan kom en 18 maart weer vertrek vanaf Bangkok. Mijn idee is Maleisië, thailand, cambodja, Vietnam, laos, thailand.

Groeten Nadieh

Via Wereldwijzer app

Hoi!

Iemand al concrete plannen voor februari om Vietnam en Cambodja bezoeken?! Of andere plannen? Mocht iemand nog een reisgenoot zoeken stuur me dan een PM of reageer hier :zon02:

Groetjes Mike

Hoi,

Ik heb ook nog niks vastgelegd, maar wat wel vast staat is dat ik eind januari/begin februari naar Hano gai, om zo via Vietnam, Cambodja, Laos en Thailand eind april in Kuala Lumpur te eindigen :slight_smile:

Groetjes Wilco!

Hoi Sara en de rest :slight_smile:

Ik wil ook graag in februari vertrekken naar zuidoost-Azië. Liefst voor 1,5 - 2,5 maand.
In het (noorden) van Vietnam beginnen lijkt me een goed begin, concretere plannen heb ik nog niet, maar die wil ik graag samen met iemand maken.
Het gaat me vooral om het vertrek vanuit Nederland en de eerste week op reis. Als het klikt kunnen we natuurlijk langer samen reizen en zo niet ontmoeten we onderweg genoeg andere reizigers.
Ik ben 28 jaar en kom uit Utrecht. Mail me of voeg me toe op Facebook als je zin hebt om concrete reisplannen te maken!

Groetjes,
Bianca

He Sarah,

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot? Ik ben zelf van plan om in februari naar Vietnam te gaan.

Ik ben 26 en kom uit Rotterdam.

Lieve mensen,

Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot!
Ik zal deze week mn ticket boeken… Ik heb er één gezien die ik in de gaten houd, vertrek 16 feb naar Hanoi en 15 maart via Ho chiminhstad terug naar Amsterdam. Ik heb er ongeveer 4 weken de tijd voor dus ik hoop dat ik de laatste week of laatste dagen nog naar Cambodja kan…

Ik hoor graag van jullie!!

Ik kom 17 feb vroeg in de middag aan in Hanoi. Ik hoor wel wie er dan ook in Hanoi is!

Veel reisplezier allen!!

Of voor de mensen die op 6 februari in Bangkok aankomen…
Ik hoor graag van jullie!
Veel plezier allemaal!