begin april naar Vietnam en Cambodia of Vietnam en Laos

Hallo,

Ik ben van plan om in april naar bovengenoemde landen te reizen. Ik heb helaas nog geen reisgenoot. Wie oh wie is ook geïnteresseerd in deze landen?

Ik ben 26 jaar, studeer en ben toe aan lekker backpacken!!

groet,

Hoi hoi,

Ik kwam je berichtje tegen voor het samen reizen door Vietnam. Mijn naam is Zoë, 26 jaar. Ben momenteel aan het reizen door Cambodia. Waarschijnlijk zal ik over een week of anderhalve week in Vietnam zijn. Tot ongeveer eind april. Lijkt het je leuk om verder kennis te maken?

Groetjes, Zoë

Via Wereldwijzer app

Hai hai Zoe,

Ja hoor. Wanneer ga je precies Vietnam? Ben je van plan om hele maand in Vietnam te blijven of ook even langs laos?
Ik heb nog geen tickets geboekt.
Heb je fb? Kunnen daar misschien verder praten.

Groet

Hoi hoi,

Ik heb nog geen exacte datum wanneer ik naar vietnam ga. Ik ben nu in Siem Reap voor nog 2 dagen, daarna ga ik naar Pnom penh en misschien nog een ander stadje of eilandje voor 2/3 dagen. Dus ik gok maximaal over 8 dagen. Je kan mijn facebook vinden door te zoeken naar Zoe Melissa. (Foto: hond/duitse herder)
Dan praten we daar verder over onze plannen!

Via Wereldwijzer app

Hoi, ik ga 12 april naar Hanoi om daar mijn trip te beginnen in Zuid-Oost Azië. Het voorlopige plan is om o.a. Halong Bay en Sapa te bezoeken om vervolgens door te gaan naar Laos (Luang Prabang) en/of Cambodja. Mocht je in contact willen komen dan hoor ik dit graag!

Groetjes

Hai,
Ik ben begin in het zuiden en ga naar t noorden toe. Dus juist andersom. Helaas.
Gr