Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand.

Hi!

Ik ben Maddy en ik ben 26 jaar oud. Ik ben van plan om in april richting Azië te vertrekken. Ik heb nog geen route vast liggen, ik wil wel graag Vietnam, Cambodja en Laos bezoeken en eventueel Thailand. Ik heb zes tot acht weken de tijd. Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met mensen die soortgelijke reisplannen hebben. Het liefst mensen rond mijn eigen leeftijd. Ik ben eerder zes maanden wezen backpacken, dus ik heb enige reiservaring.

Ik hoor het graag!

Ha Maddy,

Ik vertrek 28 Februari en blijf een maand in Thailand, daarna Laos, vietnam en Cambodja. Rond dezelfde periode dus.
Ben 27 overigens.

Gr, Gijs

Hé Gijs,

Heb jij al een beetje een planning van hoe je gaat reizen? En hoe lang blijf je?

:wereld:

Ik blijf 3 maanden in totaal.
Op voorhand wil ik niet teveel vast leggen, omdat er waarschijnlijk toch nog een hoop veranderd tijdens de reis.
Op dit moment is het mijn bedoeling om 2 a 3 dagen in Bangkok te blijven en dan richting de eilandjes te gaan in het zuiden. Vanuit daar naar Chiang Mai en dan doorreizen naar Laos, Cambodja, Vietnam. Ik wil ongeveer een maand in Thailand blijven dus verwacht begin April in Laos aan te komen. Rondje Laos en dan naar Hanoi. Vanuit daar naar Zuid Vietnam (hoe weet ik nog niet) en dan door Cambodja terug naar Bangkok. En jij?

Ik heb nog geen concrete plannen. Ik weet alleen dat ik begin april wil vertrekken en dat ik ongeveer twee maanden de tijd heb. Ik wil een rondje Laos, Cambodja en Vietnam doen, maar ik weet nog niet waar ik begin. Ik ben al eerder in Thailand geweest en ik vond het super, dus mocht ik nog tijd over hebben dan wil ik nog richting Thailand gaan.