Laos, Thailand, Cambodja, Vietnam

Ik (nicole, 33 jr) wil vanaf november 3 a 4 maanden op reis richting Azie.
Mijn plannen staan nog lang niet vast, maar dacht aan elke maand 1 land.
Wie gaat er ook die kant op en heeft zin om een deel samen te reizen?

Hoi Nicole,
Ik ben Jasmijn, 30 jaar uit Breda. Ik vertrek begin dec. voor 2 maanden naar cambodja en vietnam (met een afsluiter op een thais eiland). Heb ook totaal nog geen concrete plannen, maar die zuellen de komende tijd wat duidelijker gaan worden. In ieder geval wordt het kerst en oud & nieuw op een strand ergens…
Laat maar weten als het bij jou al wat concreter is. Misschien kunnen we ergens een drankje doen!

Hallo! Ik vertrek 14 november voor bijna een maand naar Maleisie en Thailand.
Eerst vlieg ik naar Kuala Lumpur. Vanuit daar wil ik naar Chiang Mai vliegen en zo langzaamaan afreizen naar het zuiden (nachttrein Bangkok, dan door naar de bounty-eilandjes in het zuiden en vervolgens weer de grens over terug naar Maleisie…). Wie weet lopen onze routes ergens gelijk??

Liefs, Tessa

Hoi Jasmijn,

Leuk, als alles goed gaat zit ik er rond die tijd ook en ik ben van plan om oud en nieuw te vieren op Ko Chang. Als alles vast ligt dan laat ik wat van me horen en dan kunnen we kijken of we elkaar ergens kunnen tegenkomen!

Groetjes, Nicole

Hoi Tessa,

Ik ben bang dat ik in die tijd juist de andere kant op ga, maar mocht ik in het zuiden zitten dan laat ik dat uiteraard weten!

Groetjes, Nicole

Hi Nicole168,
Mijn naam is Bas (33jr) En woon in Zeist.
Wat gaaf trouwens dat je gaat reizen. Helaas ga ik maar 3 weken. ;-( Ben wel in die periode in Thailand. 24 Oktober t/m 14 november. Lijkt het je gezellig om elkaar te treffen, waarschijnlijk dat ik ergens in Noord Thailand zit. Ik ben niet zo’n planner dus kan zo maar ergens anders zitten.
Succes en misschien tot dan…
Ciao…Bas