Wie gaat ook naar Thailand/Laos/Vietnam/Cambodja tussen nov-maart?

Ik heb mijn tickets binnen, vanaf 3 november 4 maanden door Azië reizen! Vanaf Bangkok wil ik naar het noorden van Thailand, door Laos naar het noorden van Vietnam, dan richting zuid Vietnam, Cambodja en eindigen op de zuidelijke eilanden van Thailand.
Wie heeft (gedeeltelijk) dezelfde plannen? Ik ben erop ingesteld het grootste gedeelte alleen te reizen, maar stiekem is het toch wel fijn om mensen te leren kennen die dezelfde plannen hebben in dezelfde periode… Ik ben 22 jaar, net afgestudeerd HBO Communicatie, sportief, positief ingesteld en over het algemeen een vrolijk persoon :slight_smile: !

Hoor graag over jullie plannen, maar ook over ideeën wat betreft routes/voorbereidingen/must see’s of must do’s/ etc…

Groetjes!

Hoi!

Ben ook net afgestudeerd (Hbo journalistiek) , En wil in Oktober die kant op om mijn verdiende geld op te gaan maken! Ben van plan om eerst te gaan kijken in Nepal en noord-India en dan verder naar het oosten om rond te reizen in vietnam, laos, thailand etc.

Ben ook van plan om alleen die kant op te gaan maar hoop wel veel toffe mensen tegen te komen. Heb jij al routes bedacht? Als je nog goede tips hebt laat het me weten!

Ladies! Ik (24 jaar, afgestuurd hbo-er, veel reis-zin) heb nog geen vaste plannen maar ben wel in voor een feestje vanaf eind oktober in bijvoorbeeld india, thailand of cambodja…

Laten we eens mailen, [EMAIL=“kristennnn@hotmail.com”]kristennnn@hotmail.com

hee! zie dat je plan al redelijk vast staat wat betreft aanvliegen op azie…
ga namelijk in november naar vietnam om daar met de motor te gaan rondtrekken! zoek nog een reismaatje om dit avontuur mee in te duiken, te genieten van de cultuur, natuur, gezelligheid en whatever comes my way :slight_smile:
even voorstellen… ben 23, spontaan, gezellig, enthousiast en dol op avontuur!
hoor graag van je!
mailen kan ook, pasqualebalk@hotmail.com