Hoi! Ik ben Janneke (26 jaar) en ga deze zomer 3 maanden backpacken in Zuidoost Azie. In juli en augustus wil ik mijn reis beginnen Thailand, en dan door Vietnam, Laos en Cambodje. Daarna wil ik nog een maandje richting Bali en Lombok. Zijn er mensen die in dezelfde periode die kant op gaan en wellicht een stuk samen willen reizen?
Hallo Janneke ik(27 jaar/jongen) heb bijna hetzelfde plannen als jouw! Ik ben ook van plan in de maand juli/augustus richting Azië te gaan. Voor hoelang? circa 6 maanden ik heb geen verplichtingen voor terugkomstdatum want alles staat nog open. We zouden ideeën kunnen uitwisselen en evt stuk samen kunnen reizen.
groetjes!
Lijkt me leuk! Ik ga denk ik de tweede week van juli naar Bangkok, 1 week Thailand en dan 3 weken Vietnam. Daarna nog een maand voor Laos, Cambodja en Noord-Thailand. Heb verder nog geen tickets geboekt.
Waar en wanneer ben jij van plan je reis te gaan starten?
Hallo Janneke,
Ik heb nog niet geboekt en heb nog geen vaste datum vastgesteld. Ik was waarschijnlijk van plan 2 of 3e week van juli naar Bangkok te reizen.
Mijn reis plannen zijn naar oost Azië(Thailand, Vietnam, Laos en Cambodje)
maak je gebruik van chat tool ? dat lijkt me veel makkelijker om erover te communiceren?
groetjes
Hey hallo,
Ik ben Marlies, 28 jaar en vertrek 10 juli 2012 naar Bangkok om een maand in Thailand te gaan reizen.
En ben dan van plan om eerst naar het noorden van te gaan en via Laos naar het zuiden te trekken om daar te relaxen aan de stranden.
Misschien kunnen we het eerste deel gezamelijk gaan?!
Groetjes Marlies
Hoi allemaal,
Iedereen maakt leuke plannen! Ik zelf kom 4 juli aan in Hanoi om vanuit daar uiteindelijk door te reizen naar Laos en aansluitend cambodja! Hebben jullie al meer concretere plannen gemaakt?
Ben benieuwd! Mochten jullie ook rond de 4e in Vietnam zijn, lijkt het me leuk om wat meer over jullie reisplannen verder te horen:)
Groetjes,
Sabine
Hoi allemaal,
Iedereen maakt leuke plannen! Ik zelf kom 4 juli aan in Hanoi om vanuit daar uiteindelijk door te reizen naar Laos en aansluitend cambodja! Hebben jullie al meer concretere plannen gemaakt?
Ben benieuwd! Mochten jullie ook rond de 4e in Vietnam zijn, lijkt het me leuk om wat meer over jullie reisplannen verder te horen:)
Groetjes,
Sabine