Ik ben van plan om vanaf eind oktober rond te gaan reizen door Azie. Ik heb nog geen vaste plannen of data’s dus alles is nog flexibel. Geen van m’n vrienden heeft de tijd of het geld om met me mee te gaan en dus ik zoek nog een reisgenootje.
Ben je ook van plan om rond die tijd door Azie te reizen of heb je nog tips en goede ideeën, let me know!
Ik ga vanaf april richting Vietnam en dan ga ik daar 2,5 maanden vrijwilligerswerk doen. Vanaf juli wil ik gaan backpacken voor onbepaalde tijd door Azie :D!! Dus als je richting september/oktober ook die kant op komt kunnen we zeker meeten. Samen is leuker dan alleen niet waar…
Hé naamgenootje!
Ik had precies hetzelfde dilemma als jij. Maar ik ga hoe dan ook, en dan wordt het maar in mn eentje. Mn plan tot nu toe is om van half oktober tot half januari te gaan. Dan wil ik beginnen in Thailand (niet te lang omdat ik daar afgelopen zomer 6 weken ben geweest) en dan door gaan naar Laos, dan Vietnam en Cambodja en dan wil ik rond 8 december van Cambodja naar Kuala Lumpur vliegen en zo door Maleisie naar boven te trekken om dan met kerst op Koh Phi Phi te zitten (weer in Thailand) en af te sluiten op Koh Phangan (Full moon party oud&nieuw).
Dat is zo’n beetje mijn reisschema Het kan natuurlijk ook nog veranderen. En ik ga mn vliegticket ook pas in juni boeken.
Hoe dan ook, het lijkt mij ook leuk om wat reisgenootjes te zoeken!
Dus ik ben ook benieuwd wat jou plannen zijn!?
Bij mij staat ook in de planning om in oktober voor een maand of 3 / 4 door Thailand, Cambodje, Laos en Maleisie te reizen. Van Thailand heb ik al aardig wat gezien, maar van de andere landen nog niets, dus ben heel erg benieuwd! Ik heb nog niet echt een route/plan uitgestippeld, want wil me niet teveel vastleggen zodat ik daar kan doen en laten wat ik wil. Wel lijkt het me gezellig(er) om (gedeeltelijk) samen te reizen, dus leuk om te lezen dat jullie rond die tijd die kant op gaan :)!