Reismaatje gezocht: backpacken door Thailand of Vietnam in okt/nov 2011

Hoi! Ik ben van plan om eind oktober 3-4 weken door Azie te reizen, het liefst Thailand of Vietnam. Aangezien ik geen zin heb om vast te zitten aan een reisschema bij een georganiseerde reis, maar het wel gezellig vind om samen te reizen, ben ik op zoek naar een reismaatje (v). Ik ben een actieve reiziger, vind het heerlijk om te backpacken en veel cultuur te snuiven. Maar een paar dagen aan het strand vind ik ook heerlijk! Ik ben zelf 26 jaar en woon in Utrecht. Lijkt het je gezellig om mee te gaan, dan hoor ik dat graag!

Hoi Jorien,
Ik wil in die periode ook gaan backpacken in Azie. Ik ben ook opzoek naar een reisgenoot, omdat ik liever niet alleen wil. Ik ben ook een actieve reiziger en wil zoveel mogelijk van het land zien. Ik ben 26 jaar en ik kom uit Rotterdam. Ik ben onlangs afgestudeerd. Als je nog opzoek ben naar een reisgenootje hoor ik het graag van je! Groetjes, Kim

`Hoi meiden

Ik ben eveneens een meid van 26 jaar, ondertussen afgestudeerd en ik ga ook in deze periode naar Thailand. Eveneens een actieve reiziger en het lijkt me idd ook leuk met meerdere personen. Als jullie interesse hebben om wat meer contact te leggen, hoor ik het wel. groetjes

Hallo meiden!

Ik ga heel oktober door thailand reizen en dan in november naar laos vietnam en cambodja! Ik ben niet specifiek opzoek naar een reisgenoot maar een stuk samen reizen is natuurlijk altijd leuk!!
ik heb geen strak reisschema alleen dat ik de 27ste van oktober oversteek naar laos om daar mee te gaan met de gibbon experience!

Groetjes!!

Hoi allemaal!

Ik zie dat er al een aantal reacties zijn, maar misschien dat een van jullie dezelfde plannen heeft als mij.
Ik ga begin november weg richting Azie om te backpacken door Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisie en Indonesie. Maar dit wil ik niet alleen doen uiteraard…
Misschien dat een of een paar van jullie dezelfde kant op gaan in dezelfde periode? Een gedeelte samen reizen is natuurlijk ook een optie.
Als jullie nog opzoek zijn en mijn verhaal je aanspreekt hoor ik het graag. :slight_smile:

Groetjes Anouk

Ik zit heel november in Laos Vietnam en Cambodja, dus als je wat delen wil meereizen is dat natuurlijk leuk,! Ik vertrek 27 oktober naar Laos, daar ga ik eerst 4 dagen de gibbon exoerience doen, dan naar luang prabang vang vieng en Vientiane, 6 november vlieg ik naar Hanoi, Vietnam wil ik dan 2 weken doen en dan nog 9 dagen Cambodja

Last maar weten als je een bepaalde periode hiervan op dezelfde plek bent!

Hi Lotte!
Ik ben jammer genoeg in november in Thailand. En pas vanaf december in Laos etc. We lopen elkaar net mis. Helaas!
Veel plezier op je reis!:vak02:

Hoi jorien en Kim

Ik vertrek de 22ste oktober naar Thailiand voor een actieve reis. Hebben jullie al geboekt? Groetjes
claudia

Hey Lotte,

Ik ga normaal gezien naar Thailand rond 6 oktober. Dan heb ik ongeveer 3 weken om van Bangkok naar Hanoi te reizen om daar met Intrepid rond te reizen door Vietnam en Cambodja.

Misschien kunnen we een stukje samen reizen? Heb je al een reisschema?

Groetjes

Cynthia

Hoi Cynthia
30 september kom ik aan in phuket, ik wil dan ongeveer 2 weken eilandjes hoppen, om rond 14 oktober naar bangkok te gaan. (12 oktober ga ik naar de full moon party op koh phangan) in bangkok wil ik ongeveer 3 dagen verblijven en dan met de trein naar chiang mai( ongeveer 3 dagen) en chiang rai en daar overstappen rond 26/27 oktober naar laos!

Niks staat nog vast, alleen 11, 12 en 13 oktober koh phangnan!
Laat maar weten als je ergens tegelijkertijd bent! lijkt me leuk!

hoi cynthia,

las net dat je naar de full moon party gaat zelf wil ik daar ook graag heen
ik ben van plan om 10 oktober voor 3 wkn door thailand te backpackken.
misschien kunnen we iets afspreken of samen reien als je dat wat lijkt, zelf ga ik alleen en het is ook mijn eerste reis naar thailand.laat mij ff weten
mijn naam is Vanessa en ben 27.

Hoi Vanessa,
Ik denk dat je mijn berichtje bedoeld. 12 okotber is de full moon party! je moet even kijken vanwaar je naar het feest wil. Ik wil zelf op koh pangan verbijven! bijna alle hotel moet je rond deze tijd 7 dagen verblijven. Ik verblijf in becks resort, daar hoef je maar 3 dagen te verblijven.
Je kan ook van koh tao en koh samui naar het feest, je moet even kijken welke plekken je wilt bezoeken en hoe je wilt reizen!

groetjes lotte