Hallo!
Vanaf eind april/begin mei wil ik graag gaan backpacken in Thailand voor twee maanden. En dan het liefst nog andere landen bezoeken (b.v Vietnam, Cambodja, Indonesië).
Maar ik ben een gezelligheidsdier, dus ben op zoek naar leuke reisgenootjes. En daarnaast kan je, wanneer je met meerdere personen reist, elkaar ondersteunen. Want dit zal de eerste keer zijn dat ik alleen ga reizen.
Het is natuurlijk ook prima om een deel samen te reizen, en het andere deel weer met iemand anders!
Mocht je nog vragen hebben of je wilt meer over mij weten, let me know!
Groetjes,
Lieske.
Hoi Lieske,
Ik vertrek 8 april naar noord Vietnam, en wil dan naar het zuiden trekken om vervolgens naar Cambodja en Thailand te reizen!
Ik weet niet tot wanneer je in Thailand blijft, en wanneer je van plan bent om verder te reizen?
We zouden misschien anders ergens kunnen afspreken, als onze wegen elkaar kruizen!
Laat het me maar weten, lijkt me leuk!
Groetjes Miriam
Hoi Lieske,
Ook ik zit er aan te denken om rond die periode naar Azie te gaan! Wil het liefse via Thailand naar Maleisie/Singapore en dan naar Bali! Uiteindelijk wil ik daar vrijwilligerswerk gaan doen! Heb je facebook? Kunnen we het er mss is over hebben!
Groetjes
Martine
Hai Miriam en Martine!
Wat ontzettend leuk dat jullie op mijn berichtje hebben gereageerd! Ik heb nog geen concrete plannen, behalve dat ik WEG GA. Het lijkt me heel leuk om te beginnen in Thailand (Bangkok) en dan verder te gaan reizen. Chiang Mai staat wel op mijn verlanglijstje en Ankor Wat in Cambodja vind ik ook een bezoekje waard. En ik twijfel om Vietnam er ook nog bij te doen! Dus dat is wel een beetje de andere richting op dan jij van plan bent Martine! Maar misschien kunnen we wel iets regelen…
Het liefst vertrek ik rond eind April, dus ik heb nog even tijd om alles te plannen.
Mijn FB is in ieder geval; Facebook - log in or sign up
Groetjes Lieske.
Hallo allemaal,
Jullie plannen lijken erg op die van mij!
Over mij:
Heel graag ga ik in April weer backpacken, en dit keer in Azie!
Indonesie, Laos, Cambodja lijken me erg leuk, maar vooral Thailand en Vietnam! Ik ben nog erg flexibel.
Ik ben Ruud ik ben net 24 geworden en ik hou erg van avontuur. Watersporten vind ik erg leuk, bijvoorbeeld scubaduiken. Tijdens mijn reis wil ik veel mensen ontmoeten en andere culturen ontdekken. Ook houd ik wel van een feestje
Hebben jullie al iets geregeld/ afgesproken?
Groeten Ruud