Ik ben Maartje, 23 jaar en op zoek naar een leuk en gezellig reisgenootje!..
Want hoe meer zielen hoe meer vreugd. :).
Vanaf april tot eind juni ga ik vrijwilligerswerk doen in Vietnam, daarna wil ik graag backpacken voor onbepaalde tijd door Azie,.
Landen die ik graag wil zien:
Klinkt als een goed plan! Ik heb een soortgelijk idee maar ben er nog niet helemaal uit.
Ik wil vanaf oktober naar Azie voor ± een half jaar (zolang het geld het toe laat) met daar in ook een periode waarin ik vrijwilligers werk wil verrichten. Mijn start en eind land word Thailand dat staat wel vast.
Wat voor vrijwilligerswerk ga je daar doen?
Idee om contact te houden?
Ik ga van 10 juni tot 23 augustus backpackken in indonesie en borneo ( mss papua of filipijnen ook een stuk). Momenteel reis ik nog alleen, maar met 2 is altijd gezelliger. Mij gaat het vooral om de natuur ginder, dingen die ik zeker wil doen zijn, jungletrektochten, duiken, surfen, vulkaanbeklimming, bij plaatselijke stammen op bezoek gaan.
indien je interesse moest hebben mag je me altijd een mailtje sturen ( [EMAIL=“kevin_spiessens10@hotmail.com”]kevin_spiessens10@hotmail.com)
Ik ben Rachel,21 jaar en 2 juli stap ik in het vliegtuig naar Thailand. Ik wil een maand gaan reizen door Thailand en eventueel Cambodja en/of Laos! Vanaf 3 juli begint dus mijn reis in Bangkok!
Als je het leuk lijkt kunnen we samen de reis in Bangkok starten en vandaaruit wel verder zien!
Hey!!
Dat had helemaal leuk geweest, maar ik ben rond 1 juli in Zuid-Vietnam.
Ik ga vandaar uit backpacken. Misschien wel een idee om ergens halverwege te meeten? Hoelang ga je precies reizen?
Groetjes…