Backpacken in Azie

Hoi!

ik ben Lianne, 21 jaar en op zoek naar een reispartner (m/v) die zin heeft om met mij te backpacken door Azie. Ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding, het lijkt me heerlijk om er daarna een paar maanden of langer tussen uit te gaan. Ik heb nog nooit zoiets gedaan en vind het allemaal nog heel erg spannend, maar heb er tegelijkertijd ook heel veel zin in! Dus wie wil er mee??

groetjes Lianne

Hi Lianne,
Wanneer ben je van plan te gaan reizen?!
Ik heb net gepost dat ik op zoek ben naar iemand die mij eventueel gedeeltes van mijn reis naar Azie & Australie wil vergezellen… Maar ik ga pas in Oktober 2009… Dan wil ik eerst 2/3 weken naar Vietnam & Cambodja (Angkor Wat), en dan door naar Australie… Mochten we een matchend programme hebben… dan hoor ik 't graag ! :slight_smile:
Fijne feestdagen nog!

Hey

Ik ben 24 m en ben van plan april of mei te vertrekken.
Tijdsduur en route nog onbekend.
Ik zou willen beginnen in Thailand en vandaar rondtrekken in Laos, Cambodja, Vietnam,… en hopelijk eindigen in Australie :slight_smile:
Lianne , aangezien je studie opleiding dit jaar eindigd, veronderstel ik dat je pas rond juli kunt vertrekken. Of niet?

groetjes
Vincent

Vincent, als je nou héél lang over Thailand doet, en pas in Oktober in Vietnam & Cambodja gaat komen zou dat perfect zijn voor mij :wink:

Hallo Lianne,

Leuk dat je geinteresseerd bent in Azië! Ik ben Lotte (22) en heb al eerder door Azië gereisd. Ik ben al naar Thailand, Cambodja, Laos en Birma geweest en deze zomer wil ik Indonesië aandoen voor 2 maanden.
Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje, dus mocht je het leuk vinden om mee te gaan dan hoor ik het graag!

Groetjes!
Lotte

Hallo Lianne,

Leuk dat je geinteresseerd bent in Azië! Ik ben Lotte (22) en heb al eerder door Azië gereisd. Ik ben al naar Thailand, Cambodja, Laos en Birma geweest en deze zomer wil ik Indonesië aandoen voor 2 maanden.
Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje, dus mocht je het leuk vinden om mee te gaan dan hoor ik het graag!

Groetjes!
Lotte

Hey Lotte!

Wat leuk dat je al eerder in Azie bent geweest! Voor mij de eerste keer dat ik een verre reis ga maken, dus nog erg spannend allemaal. Maar ik begrijp uit je mailtje dat je deze zomer al wilt gaan en ik wil eigenlijk daarna, zodat ik nog even tijd heb om te werken en geld te sparen. Dat wordt dus ongeveer september. Is dat voor jou een probleem? Ik hoor het wel!

groetjes Lianne

Hallo Lianne,

Azie is zeker mooi om heen te gaan, ik heb een half jaar stage gelopen in indonesie en daarna een maand rondgereisd door malysia, singapore, borneo, thailand. dat is me zo goed bevallen dat ik ook na mijn studie weer die kant op wil om lekker rond te reizen. maar dan het liefst noorden van thailand, vietnam, cambodja, laos, die kant van azie. ook wil ik na de zomer gaan als ik dan eenmaal klaar ben met mijn studie.

Ik ben trouwens Mark, 23 jaar en kom uit het gezellige brabant.

heb je al verdere plannen wat je wilt bezoeken zien etc??

gr, mark

Hoi Lianne,

Ik ben 23 jaar en kom ook uit het gezellige brabant. ik ben vorig jaar 2 weken in thailand geweest. 10 juli vertrek ik naar Bangkok en vanuit daar ga ik 5 maanden reizen door thailand, Maleisië, Singapore en Indonesië. mijn bedoeling is om lowbudget en relaxed rond te gaan reizen. Ik wil wat van de wereld zien, leuke mensen ontmoeten en verder lekker ontspannen.
Misschien kunnen we mailen met elkaar, dan doen we misschien nog leuke ideeën op en wie weet kunnen we samen reizen (al is het maar een stukje).
Ik hoor het wel!

groetjes,
hanneke

Hey

Ik wil in November 2009 na het afronden van mijn studie drie/zes maanden gaan reizen naar Cambodja, Loas, Vietnam, Thailand en miss ook Australië/ NZ misschien vind je dat wat?

Liefs

Ellen

[EMAIL=“Ellen.evers@live.nl”]Ellen.evers@live.nl

Wil jij in oktober naar Cambodja & Loas en Vietnam?

Ik namelijk ook en zoek nog een reis genootje…

Let me know

Liefs

Ellen

Hoi allemaal!

Ik vertrek in juli richting thailand en ben de eerste 5 weken onder de pannen. Dan wil ik een drietal dagen doorbrengen bij een boedishtische gemeenschap. Puur uit interesse. Daarna ga ik rondtrekken en wil ik ook de omliggende landen bezoeken. WEllicht dat er iets te combineren valt met jullie!? Graag zou ik naar maleisie vliegen en daarna nog richting vietnam, laos cambodja… Haha zoals jullie merken nog niet echt concreets dus!

Hey

Ik vertrek tussen 15 maart en 29 maart (met een reisgenoot) naar Bangkok en reis vandaar verder naar Laos, Cambodja, … en hopelijk ook naar Australie.
Ik had nog een aantal vragen omtrent visumen vluchten.

1. Ik heb geen idee hoe lang ik in thailand, laos, cambodja ga verblijven. Zou ik op voorhand een visum voor langer dan maand aanvragen of …?

2. Ik ben van plan na een bepaalde tijd de verplaatsing te maken naar Australie en daar eventueel te werken. Hoe zit het hier ivm een visum?

Kan er iemand mij hierbij helpen?

Thx
Vincent

Hey,

Ik weet niet hoever ieders plannen hier zijn gevorderd.
Ik wil rond april/mei voor 3-4 maanden gaan backpacken in zuid-oost Azie. Wil beginnen in Indonesie dan door naar Thailand, Laos, etc
Zelf ben ik 21 jaar. Mochten er nog mensen interesse hebben om (deels) samen te reizen. mijn mail/msn is: karel_kruyk@hotmail.com

Grtz,
Karel

Heey!

Ik ben Jorien En ben 19 jaar.
Ben ook net bezig op je opleiding af te ronden en zit te denken om er een tijd tussen uit te gaan. Azie lijkt me een erg mooi land. Zelf heb ik nog niet veel plannen gemaakt en deze zomer zal er wel veel gewerkt moeten worden om het geld bij elkaar te krijgen.
Zat je te denken aan alleen reizen of ook af en toe werken??
Ik hoor het wel!

Groetjes

Heey,

Veel interesse in thailand dit jaar :smiley:
Ik ga ook, vertrek 2 november naar Bangkok en vlieg 21 januari weer terug. Eerst wil ik het liefst naar het noorden om vervolgens over te steken naar noord Laos(per boot) Misschien indien tijd ook angkor wat in cambodja. Dan terug naar Bangkok en naar het zuiden van Thailand fijn relaxen en eiland hoppen.Is er iemand die het leuk zou vinden om een stukje mee te reizen ?

Grtjes Anouk
( oh ik ben 21 en vier mijn verjaardag in Thailand tzt :D)

Hey Anouk

Ben nu in Cambodia(Sihanoukville), heb de tocht gedaan van het N-Thailand naar Laos (Luang Prabang) met de slowboat. Super ervaring. Zeker doen.
Laos zeker de moeite. Niet vergeten in Viang Vieng te gaan tuben.

veel plezier en groetjes

Hoi Lianne,
Eind Juni ben ik als het goed is afgestudeerd daarna wil ik heel graag een paar maanden reizen,
Ik wil Backpacken door Australie en Nieuw Zeeland.
Ik weet niet wanneer je precies wilt gaan en hoe lang?
Groetjes Priscilla

Hoi Priscilla,

de plannen zijn iets gewijzigd! Ik moet me voorlopig nog even concentreren op me studie, ik heb namelijk vertraging opgelopen. Ik ga pas in oktober afstuderen. Backpacken in Azie moet ik dus helaas nog even uitstellen. Ik wens je in ieder geval heel veel plezier en ik hoop dat je nog iemand vind die met je mee wilt!

X Lianne

Hey,

Ik zie dat je in de nabije toekomst een mooie reis wilt maken. Het nemen van een tussenjaar vergt wat planning en tijdens zo’n reis is het natuurlijk van belang dat je wat opsteekt van de cultuur, nationale sport ed. zodat je wat leert en waardoor je met meer terug keert van je vakantie dan alleen een mooie bruine kleur! Xtreme Gap is ‘the extreme sports & adventure travel gap year company’ en heeft een aantal hele gave reizen.

Kijk maar: www.xtreme-gap.com

Met vriendelijke groet
Debby
The Xtreme Gap Team