Backpacken in Azie vanaf oktober/november

Haii,

Ik wil graag rond half oktober of begin november gaan backpacken in Azie en dan het liefst naar de landen: Thailand, Maleisië, Indonesië en Filipijnen! en het liefst ook nog een deel van Australië! Maar ik sta natuurlijk open voor andere suggesties en ideeën! Het liefst wil ik rond half oktober/begin november gaan reizen en dan voor ongeveer 6 tot 8 maanden…tot het geld op is :wink:

Het lijkt me leuk om samen met iemand Azië en eventueel Australie te verkennen…ik heb nooit eerder gebackpackt maar het lijkt me een super leuk avontuur! Ik hou van mooie natuur, witte stranden, palmbomen en blauwe zee maar ik het lijkt me ook heel erg leuk de binnenlanden te verkennen en natuurlijk lekker cultuur snuiven! Een combinatie van lekker relaxen en het avontuur opzoeken lijkt mij wel wat…Ik ben trouwens 24 jaar en ben klaar met mijn opleiding, voordat ik zou gaan werken wilde ik nog graag meer van de wereld zien en lekker genieten! Lijkt het je wat om samen te reizen laat dan even een berichtje achter!!

Groetjes,
Marye

Beste Marye,

Ik wil ook graag gaan backpacken in Azie voor ook ongeveer 6/8 maanden. De landen die je noemt spreken mij ook zeker aan! Alleen ben ik pas eind januari klaar met mijn opleiding en kan dan pas begin februari vertrekken, misschien is dit voor jou al te laat?

Groetjes Dorien (22 jr)

Hoi Marije, wil jij door heel Azië samen reizen? Of was je van plan om een deel met iemand te reizen?

Haii,

Bedankt voor jullie reacties!

@Dorien: Ik wilde wel graag rond november gaan maar ik sta ook wel open voor een andere datum hoor…als we een beetje dezelfde ideeën hebben over waar we heen willen en wat we zouden willen doen…Ben ik wel bereid wat later gaan!

@Shirls: Om een deel van Azië samen te reizen zou zeker kunnen…maar als het klikt lijkt het me het leuks om de hele reis samen te maken!

Groetjes,

Marye

Hai Marye!
Ik ben ook van plan om in oktober te vertrekken naar Azie!
Ongeveer 5 maanden… (ook tot het geld op is!)
Het is voor mij ook de eerste keer backpacken!

De landen die je noemt heb ik ook een beetje in gedachten…
Indonesie - om te leren surfen en duiken bij de gili eilanden (padi heb ik al)
Filipijnen - om te leren kitesurfen
gibbon experience in Laos lijkt me ook geweldig!
Thailand - strand & feesten :wink:

Groetjes Jenny (23)

Marye,

Zelf wil ik 4 weken in november Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam doortrekken. Dus als je de eerste maand wil starten in deze landen, kunnen we misschien samen optrekken? Ik ben overigens 29 jaar en woon in Zwolle.

Ben benieuwd!

Marco

Hoi hoi

ik wil ook graag backpacken!

ik wil rond december gaan altijd leuk om te contacten!

Grtz Anne