Backpacken in Azië

Hallo!

Deze zomer wil ik de backpack weer opsjorren en een week of 5 op pad gaan. Ik zit in het basisonderwijs en heb vrij van 11 juli t/m 23 aug.
Ben 33 jaar. Azië trekt me wel vanwege de lage kosten. Zuid-Amerika is ook top, maar meteen duurder (qua ticket vooral).
Ben afgelopen jaar in Thailand geweest, Vietnam :chin: en Cambodja (alleen Phnom Phen en Angkor, dus daar nog wel een en ander te zien). Zou wel naar Indonesië willen, of Maleisië misschien. Heb jij nog een idee?

Ben op zoek naar een reisgenote van ongeveer mijn leeftijd die ook niet lang op een plek kan blijven. Af en toe een half dagje strand is best, maar ben er niet vaak te vinden.

Ik hoop gauw iets te horen!

Groetjes, Annemarie

Hi annemarie, zag je oproepje! ik ben aan het backpacken tussen bangkok, Thailand en Den pasar Indonesië tussen 20 mei en 1 juli. ik heb de afgelopen 7 maanden gebackpacked door Nieuw zeeland en Australie! Misschien past jouw reisplan hier ook in! Maar mijn plan is ook flexibel dus laat maar weten wat je zou willen. Zou leuk zijn!

Veel groetjes, Tim

Hoi Annemarie,

Ik ben van 5 juli tot en met 13 augustus in Azië. Mijn plan is om via Noord-Thailand naar Laos te reizen en via het zuiden van Laos naar Cambodja. Ik werk ook in het onderwijs (Praktijkonderwijs) en ben 30 jaar. Ik ga alleen en het lijkt me gezellig om onderweg een tijdje met iemand samen te kunnen reizen. Mocht je ook het plan hebben om Laos te bezoeken en evt. Cambodja nogmaals te gaan zien, stuur me dan een berichtje.
Gr. Astrid

Dag Tim,
Bedankt voor je bericht, maar ik kan pas 11 juli op vakantie!
Veel plezier nog op reis!

Groeten, Annemarie

Hoi Astrid,

SOrry dat ik nu pas reageer, ik had een potientele reiskandidaat, maar die haakte toch af. Ik ben pas vrij op 11 juli. Heb je al een ticket? Of ga je langer op reis en ben je vanaf 5 juli in Thailand?

Groetjes, Annemarie

Hoi Annemarie,
Ik heb je een privemail gestuurd,maar weet niet of ie aan is gekomen.
Weet nog niet hoe het allemaal hier werkt vandaar…
Groetjes Ellen