Backpacken in Azië of elders

Hallo!

Deze zomer wil ik de backpack weer opsjorren en een week of 4/5 op pad gaan. Maar minder kan ook uiteraard… Ik zit in het basisonderwijs en heb vrij van 11 juli t/m 23 aug.
Ben 34 jaar. Azië trekt me wel vanwege de lage kosten. Zuid-Amerika is ook een optie, maar meteen duurder (qua ticket vooral).
Ben afgelopen jaar in Thailand geweest, Vietnam :chin: en Cambodja (alleen Phnom Phen en Angkor, dus daar nog wel een en ander te zien). Zou wel naar Indonesië willen, of India (twijfel twijfel!) misschien. Heb jij nog een idee?

Ben op zoek naar een reisgenote van ongeveer mijn leeftijd die ook niet lang op een plek kan blijven. Af en toe een half dagje strand is best, maar ben er niet vaak te vinden.

Ik hoop gauw iets te horen!

Groetjes, Annemarie

Jammer van de periode. Ik vertrek 13 augustus naar Hong Kong om uiteindelijk op 8 september vanuit Bangkok weer terug te vliegen naar Amsterdam.

Maar je weet het he Anne… als je je reis kan verzetten, mag je zo met me mee :smiley:

Hoi Annemarie,

Ik ga per trein naar Beijing retour en ben daar van 26 juli t/m 1 augustus. Kom ik je daar misschien tegen?

groetjes aard

Hoi Sid!
TJa, da’s jammer de bammer! Ik zit aan de schoolvakantie vast, verder geen opties helaas!

Veel plezier in ieder geval!

Groetjes, Annemarie

Ha Annemarie,

Ik vertrek van 7 augustus t/m 28 augustus naar Java, Bali en Sumatra. Zijn jouw reisplannen al concreter?

Grtz,
Mariska

Hoi Mariska,

Nog niet hoor. Maar ik moet 24 augustus weer beginnen en 21 augustus toch wel weer mijn lokaal inrichten!
Ik begrijp dat jij al en ticket hebt?

Groetjes, Annemarie