Backpacken Azie vanaf november 2008

Heeey,
Mijn naam is Mandy 21 jaar en wil gaan rondreizen in Azie. Thailand en China zijn landen waar ik absoluut heen wil, natuurlijk zijn alle landen de moeite waard om te bezichtiggen. Rond november 2008 wil ik graag vertrekken voor ongeveer 5 maanden (waneer het leuk is en de centjes nog niet op, ook langer :slywink: ) En wil graag alle dingen doen die je in Nederland niet kunt doen hehe.

Als er iemand zin heeft om mee te gaan en een te gekke tijd te hebben hoor ik graag!

Ik heb nog niks gepland dus suggesties zijn altijd welkom
groetjes Mandy

hey
ik ben imke
ik wil spr graag zo’n reis maken, maar vind geen geschikte reisgenoot. ik ben 18 en woon in antwerpen
dit is mijn emailadres [EMAIL=“imkevmol@hotmail.com”]imkevmol@hotmail.com
als je geintresseerd bent laat je maar iets weten é
groetjes imke :slight_smile:

Hey Mandy,

Ik wil in november ook naar Azie. Maar dan maar voor een maandje. Langer is ivm werk helaas niet mogelijk.
Misschien kunnen we samen een start maken ?!?

Groetjes,

Ans

Hoi,

Bij mij begint het ook te kriebelen. Als ik studeerde had ik tijd. Als ik werk heb ik geld ma dan weer minder tijd. Ik heb mij 2 jaar kunnen sussen met kleine vakanties en citytrips. Maar backpacken rondtrekken van plaats tot plaats ik kan het ni missen en omdat ik nog steeds geen vast werk heb vind ik dit wel de moment om nog een tripje te plannen.

Ik had al zo wat plannen gemaakt om met een vriendin te gaan rondtrekken, maar ze krabbelt terug. Heel jammer!!!

Ik zou graag gaan maar heb toch liever een of meerdere reisgezellen met gelijklopende visie en plannen.

Ik dacht wel maar aan 3 maanden, maar mss kunnen we samen een grote start maken. Mijn enige probleempje is da ik gefascineerd ben door India, maar zie het wel niet zitten om via Nepal en Myanmar naar Thailand te trekken da lijkt me nogal omslachtig.

Ik zal eventjes vertellen over mijn plan da ik had met die vriendin:

Vliegen naar India: noorden van India verkenne 2 tot 3 weken: Delhi, Pushkar, Agra, Varanasi enzo

Vandaar vliegen naar Hanoi (Vietnam) Vietnam van noord naar Zuid: Sapa, Halong Bay, Hue, Hoi An, Mekong Delta.

Grens over naar Cambodja: Pnom Penh, Siem Reap

Dan naar thailand of Laos

Maleisie

Singapore

Jou gedachten hoor ik graag?

groetjes Liesbeth

Hallo!

Ik vertrek in juli met mn beste vriendin naar Azië! We reizen dan samen een maand en daarna gaat zij terug naar huis (en blijf ik dus alleen achter!).
Het lijkt me onwijs gaaf om een paar maanden (ik neem een jaar vrij) rond te reizen en nieuwe landen en culturen te leren kennen. En mensen natuurlijk! Maar alleen is maar zo alleen…!!
Ik sta open voor alle landen eigenlijk, ik wil gewoon een toptijd hebben!
Zelf ben ik eerder een maand in Indonesië geweest en ik ben echt verliefd geworden op dat land, de mensen, de natuur… In 1 woord geweldig!

Mn emailadres: [EMAIL=“zoehuitema@hotmail.com”]zoehuitema@hotmail.com