begin 2014 voor 3-4 maanden backpacken Azie; Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja

Hallo,
Ik ben Mandy, 23 jaar, uit omgeving Utrecht en op zoek naar een reismaatje naar Azie! Ik wil of eind 2013(december) of begin 2014(januari) voor 3-4 maanden gaan backpacken door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Ik heb nog geen concrete plannen, wil dit graag samen met iemand anders gaan bekijken/bedenken. (heb de lonely planets al in huis!) Ik wil graag zon/zee/strand combineren met cultuur/activiteiten/feesten met een budget van rond de 4000 euro(excl. vlucht en dingen die thuis voor de reis geregeld moeten worden)
Ik ben op zoek naar iemand tussen de 18 en 30 jaar die al wat reiservaring heeft. Ik heb naast veel zonvakanties in europa/dom. republiek/egypte e.a. landen ook 4 maanden als au pair in amerika gewerkt in 2011 en afgelopen jaar(2012) een half jaar gewerkt als au pair in Australie en de hele oostkust afgereisd plus de Fiji eilanden. Dus wel wat ervaring opgebouwd :wink: en kan niet wachten om weer te vertrekken!
Als je ook op zoek bent naar een reismaatje rond dezelfde tijd met ong. dezelfde landen, stuur me een berichtje!(ook als het maar 1 v/d 4 landen is, kunnen we tussendoor meeten)
Oh en weet iemand misschien ook of er een speciale fb is voor azie en vinden van reisgenoten?

Groetjes Mandy

Hee Mandy!

Ik ben 24 jaar en wil graag begin januari ook voor ongeveer 3 a 4 maanden naar Azie.
Heb redelijk wat reis ervaring maar nog nooit met een backpack, normaal gooi ik me koffer vol met kilo´s kleren en make up en prut.
Nu wil ik is zeker wat anders gaan doen.
Heb half jaar in amerika stage gelopen en half jaar op sint maarten. 2 rondreizen in amerika en 1 in canada gedaan (wel samen nog met mijn ouders)
Ik heb al vage plannen om met een schoolgenootje te gaan reizen maar wie wat wanneer e.d weten we nog niet.
Hoe ver ben jij onderhand met het plannen?

Hee! Thx voor je berichtje, leuk dat je ook wilt gaan reizen! En wat een gave reizen heb je al gemaakt, hebben we iig zat te bespreken :wink:
Plannen zijn iets gewijzigd, wil nu 4-5 maanden gaan reizen(nog steeds starten in begin januari) en als het budget het toelaat Indonesie erbij doen. Ik heb al een beetje een reisroute gemaakt, omdat er zoveel te zien valt, wil ik niks vergeten :wink: Maar het is niet zo dat die planning moet worden aangehouden, ben daar opzich vrij flexibel in.
Als je even je email doorgeeft kan ik hem nr je mailen en kunnen we evt. meeten. Ik ga morgen een weekje op vakantie dus dan kan ik hem eind volgende week pas sturen.

Wat heb jij allemaal voor plannen? En is het al zeker dat je met een schoolgenootje gaat reizen?

Groetjes Mandy

He Mandy!
Wooow vet hoor indonesie erbij! Je bent er dan toch dus waarom niet he :wink: haha
Ik hou het bij 3 a 4 maanden. Ik heb zelf nog eigenlijk bijna niets aan voorbereiding gedaan.
Ben nu nog met mijn afstudeerscriptie bezig dus mijn aandacht ligt daar helemaal bij.
Maar ben erg benieuwd naar je planning.

Nee nog niet zeker dat ik met schoolgenootje ga, we hebben het er vaak over gehad maar omdat we allebei aan het afstuderen zijn zien en spreken we elkaar nauwelijks dus ik weet verder niet hoe of wat.
Maar als zij nog gaat kunnen we alsnog met zn 3e sowieso starten of meeten ergens in azie of iets.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch.

Super goeie vakantie gewenst alvast!

Mijn email is krystlemethorst@hotmail.com

Groetjes Krystle

Hey! Ik heb ook het plan om een aantal maanden te gaan reizen vanaf januari 2014. Ik wil graag naar indonesie, maar ik stel me ook graag open voor andere landen. Ik ben zelf ook aupair geweest in Zweden! Ik zou ook heel graag in Amerika willen werken als Aupair, heeel gaaf! Ik heb tot nu toe helaas niemand gevonden die ook zulke plannen heeft, dus wellicht kunnen wij samen het 1 en ander combineren. Ik heb nog nooit eerder gebackpackt! Ik ben 25 jaar en kom uit Gelderland!

groetjes, Inge