Backpacken Azië januari 2014

Hallo! Ik ben op zoek naar een reismaatje die met mij 4 mnden wil gaan backpacken in Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Ik heb al 2x een bericht gepost, maar ik dacht, zet er weer even een nieuwe op, want ik ben nog steeds op zoek. :wink:
Ik heb al een lijstje met plekken waar ik graag heen zou willen, maar het liefst maak ik een globale route samen met een reisgenoot.(ben daar dus vrij flexibel in) Ik hou van zon/zee/strand maar vind het ook erg gaaf om daar de natuur te verkennen, tempels te bezoeken, in steden rond te fietsen en noem maar op.
Dit wil ik dus proberen te combineren.
Mijn budget voor de reis is 4000 euro(dus zonder ticket, backpack, kosten voor vertrek etc. Dit is wat ik eenmaal daar te besteden heb) wat denk ik dus net iets comfortabeler is dan low budget(maar natuurlijk wil ik proberen zo goedkoop mogelijk te reizen :wink: maar bijv. slaap ik liever samen in 2 pers guesthouse/kamer dan met 6-8 man. Of reis ik voor een lange bus/trein reis liever 2de klas dan 3de als prijsverschil klein is) En als er ergens een gave maar dure excursie is, wil ik die gewoon kunnen doen. Maar over dit alles valt nog over te praten natuurlijk :wink:
Ik ben op zoek naar iemand die de gehele reis samen wil maken, dus deze 4 landen in 4 maanden wil zien(of evt. 3 maanden of 4,5 zou ook nog kunnen, zit thuis nergens aan vast)

Laat me weten als jij ong dezelfde plannen hebt en stuur me dan een bericht! Xxx Groetjes

Hoii,
Ik voldoe niet helemaal aan wat je zoekt, maar ik reageer toch voor het geval dat… Ik ben van plan om in maart de hele maand door Vietnam te gaan reizen. Van het zuiden naar het noorden. De andere landen die je wilt bezoeken lijken me ook heel gaaf, maar jammer genoeg kan ik maar maximaal een maand vrij nemen van mijn werk.
Als je interesse hebt om misschien samen te reizen hoor ik het graag! Wat info over mij: ik ben 23 jaar en ik wil graag naar Vietnam om de cultuur te ontdekken, het lekkere eten, en ik hou erg van fotograferen!
Groetjes xx

Hoi! Heel veel dingen in jou oproep spreken me aan dus ik dacht; reageren kan nooit kwaad! Ik wil zelf ook heel graag gaan reizen in het buitenland, en kan nog niet goed mijn keuze maken tussen Australië/Nieuw-Zeeland en Azië. Ik zou ook in januari willen starten dus dat is al een belangrijke overeenkomst! Mijn budget is helaas wel iets krapper, deze zal ook rond de 4000 liggen maar dit is jammer genoeg excl. vliegticket… Ben je al vaker in Azië geweest? groetjes Linda

Hee Sanob! Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor de hele reis dus denk niet dat we samen kunnen reizen sorry. Als ik in oktober nog steeds niemand gevonden heb, ga ik alleen reizen, en dan zou het wel fijn zijn om iig 1 land samen te kunnen doen. Ik zal je in dat geval onthouden en een berichtje sturen :wink: Groetjes!