Gegroet!
Ik wil in februari een maand gaan backpacken, liefst in Azie, maar sta overal voor open. Het is een spontane beslissing dus nog geen concrete plannen. Iemand nog op zoek naar een reisgenoot?
Ben al eerder wezen backpacken, ook in Azie. Ben 26 jaar en kom uit Rotterdam.
Hoor het graag!
Hoi!
Ik wil ook in februari (en maart) gaan backpacken in Azië. Heb nog weinig plannen, ik zoek eerst een reisgenoot om plannen mee te maken. Dat is heel vrijblijvend, enkel voor de eerste week is al prima. Mocht het klikken dan kan het natuurlijk langer.
Ik ben ook eerder wezen backpacken maar dan in Zuid Amerika. Ik ben 28 en woon in Utrecht. Mocht je interesse hebben hoor ik graag van je!
Groetjes,
Bianca
Hé Bianca!
Weet je al wanneer je wilt vertrekken? En heb je al enig idee naar welke landen je wilt gaan?
Hoi,
Ik wil het liefst begin februari vertrekken en Vietnam, Laos, Cambodja en Thailand zien. Ik twijfel nog erg tussen een retourtje Bangkok (want goedkoopst) en aankomen in het noorden van Vietnam en dan afzakken en via Bangkok weer terug.
Komt het overeen met jouw plannen?
Ik zat zelf voornamelijk te denken aan Vietnam. Laos en Cambodja zou ik ook graag willen zien, ik wil alleen niet te veel doen in zo’n korte tijd
Thailand ben ik al eerder geweest, dus dat staat niet boven aan mijn lijstje. Ik heb nog niet echt plannen gemaakt, ben nu beetje naar de vliegtickets aan het kijken. Ben je van plan om budget te reizen? Dus echt backpacken, hostels etc?
Hey,
Zit toevallig net de digi Lonely planet door te nemen die ik van iemand heb gekregen. En zag dat de tickets afgelopen dagen duurder zijn geworden…helaas.
Het plan is inderdaad low budget te reizen, zodat ik langer weg kan. Ik weet niet of er een verschil is tussen hostels en guest houses? Maar wat mij betreft liever in hostels waardoor je sneller andere mensen ontmoet.
Ik snap dat je niet teveel wil proppen in een maand, dat ben ik ook zeker niet van plan. Als het ergens bevalt heb ik graag de tijd om langer te blijven.
Daarom dacht ik, als het klikt, samen een maand Vietnam en dan kan ik daarna naar Laos/Cambodja of Thailand.
He Bianca,
Ik heb tijdens mijn vorige reis vooral in hostels geslapen. Dat is inderdaad de beste manier om zo veel mogelijk mensen te ontmoeten
Ik heb in Azie ook wel eens in een Guesthouse geslapen, heel goedkoop, maar vaak verblijf je dan in een kamer van een familie daar.
Heb jij al een ticket geboekt?
Hoi,
Nee nog steeds niet geboekt…
Half contact met iemand, ook via dit forum, zij vertrekt de 16e naar Hanoi.
Ik zou het niet erg vinden een weekje eerder te vertrekken. Jij al geboekt?
Tickets worden elke dag duurder, dus dat wil ik wel snel doen.
Hoi,
Nou, inmiddels geboekt: op 6 febr om 12.00 uur naar Bangkok!
Waarschijnlijk gelijk naar het noorden, dan Loas in en dan beslissen via Vietnam naar beneden te reizen of via Laos.
Als je wil aanhaken of rond die tijd ook in Bangkok aankomt kunnen we miss samen reizen?
Groetjes,
Bianca
Hey dames… ( Ik m 36) Ben op dit moment in India en land op 05 feb in Bangkok. ik reis dan 6 weken door Thailand/Laos en Cambodia. Mochten jullie een drankje op Koa San Road willen doen dan hoor ik het wel… groetjes Harold.