backpackreisgenoot februari/maart gezocht

Hey,

Ik ben Kevin, 28 jaar en opzoek naar een reisgenoot om te gaan backpacken in Azie.
Dit zou nu mijn derde trek zijn in Azie, ik ben zot van de cultuur, het eten en de mensen daar.

Van Thailand heb ik ver alles gezien alsook het noorden van Laos, dus daar zou ik graag wat minder tijd willen spenderen.

Zie je het zitten om met mij op schok te gaan, deels of volledig mag je altijd iets laten weten.

Groeten Kevin

Wil ook een reisje maken in februari, heb ook al eea gezien, wil graag Laos en Myanmar nog zien en jij?

Groeten Eva
Ps ik ben 31

Ey

Aangezien ik nog geen reisgenoot gevonden heb repost ik mijn oproep nog eens.
Alle reacties zijn welkom

Hoi Kevin!
Ik ben mij aan het orienteren op een reis naar Azie, ik zal waarschijnlijk vertrekken eind januari en heb vijf weken de tijd.
Ik wil enorm graag naar India, maar om dat helemaal alleen te doen, dat vind ik wel heeeeeel spannend. Ik overweeg de combinatie Noord India en Nepal, maar ook Myanmar staat op mijn lijstje!
Ik ben 27 jaar en ben twee keer eerder voor een langere tijd in Zuid Amerika geweest, dus dit zal de eerste keer Azie worden!

Groetjes, Rianne

Ey Rianne,

Ik denk dat Azie je wel zal bevallen, ik ben helemaal weg van de cultuur, natuur en de manier van leven daar. Eind januari moet ook wel lukken maar ik kan maar 4 weken krijgen op het werk. Wat je keuze van landen betreft, ze staan ook op mijn lijstje buiten India. In mijn vorige reizen heb ik veel mensen ontmoet die naar daar geweest zijn, en zij zijn niet zo enthousiast. Alles wat mooi is ligt het schijnt mijlenver van elkaar, bijna onmogelijk om er te raken.

Staan Vietnam en Cambodja niet op je lijstje? En is Zuid Amerika de moeite waard?
Ik denk eraan volgend jaar spaans te volgen en het jaar erna er ook eens naartoe te gaan

Hoop nog van je te horen
groeten kevin

Hey Kevin,

Leuk berichtje! Wat zijn je plannen (ong)? Ik ben ook zot van Azie, haast verliefd zeg ik wel es…:wink: Ik zit eraan te denken naar Indonesie te gaan… heb al veel van Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam gezien! Zal wel 3 weken zijn vrees ik i.v.m. werk, ergens in maart/april schat ik.

Nog op zoek naar een reisgenoot let me know!

Gr. Ellen

Hoi Kevin,

Ik zit va febr vier mnd in Azië! Al drie keer eerder geweest (China, Thailand en India). Heb het plan om eerst naar Myanmar te gaan. Daarna via Laos en Cambodja naar Vietnam. Wie weet kun je aansluiten in Myanmar? Altijd fijn om met iemand te starten :slight_smile:

Groet, Annemieke

Hey allen, ben zelf ook vanaf februari 4 maanden in azie. Begin in thailand en ga dan via laos/cambodja/vietnam naar maleisie en indonesie te trekken. Zijn er mensen die zin hebben om een paar dagen samen te reizen en als het gezellig is langer? Vooral de startweken lijken me een beetje spannend om alleen te trekken.

Hee allemaal!
Ik ben vanaf 10 maart 3 weken in Nepal en zoek nog iemand voor een trekking! Heb je interesses, let me know!
Groetjesssss

Via Wereldwijzer app

Gozer ik ben oktober november in Thailand! Mocht je er dan nog zijn kunnen we biertje doen!

Via Wereldwijzer app