Reisgenootje voor Azie gezocht!!! Eind Maart tot Half Aug 2011!!

hoi Allemaal,

Ik ben van plan om 29 maar naar Azie te vertrekken voor 4.5 maand.
Eigenlijk had ik al een reismaatje gevonden voor begin Feb, maar helaas gaat dat niet door.

Ik ben zelf 21 en studeer in Feb. af als spw’er. In Aug. begin ik met een nieuwe studie dus ik wil nog even gaan genieten van het onwijs avontuurlijke Azie.
Afgelopen jaar ben ik al 5 maanden in India geweest en na geproeft te hebben van de oosterse sferen, wil ik alleen maar meer!!!

ik ben zelf erg spontaan en hou van een grapje. ik ben flexibel en houd er wel van om een duik in het onbekende te nemen. Daarnaast ben ik avontuurlijk, maar dan is volgens mij iedereen die naar Azie gaat :wink:

Ik wil graag in India beginnen en vervolgens na Nepal. Daarna wil ik terug na India om van hieruit 2 weken na de andaman eilanden te gaan. Vervolgens wil ik na thailand vliegen om van daaruit door te trekken naar Vietnam en Laos…

Dus:
India, Nepal, Andaman Eilanden, Thailand, Vietnam en Laos.

Ik weet niet of het mogelijk is om ze allemaal aan te doen. ik wil de andaman eilanden ook nog wel schrappen, want dit is een beetje om.

Ben jij ook van plan om van eind Maart tot half Augustus naar Azie te gaan en heb je ongv dezelfde route in gedachten en lijkt het je natuurlijk super om met iemand samen te reizen, dan hoop ik snel wat van je te horen!!!

groetjes Nadia

Hoi!

Ik ben Lisa, 21 jaar, net mn bachelordiploma pedagogische wetenschappen gehaald en wil voordat ik mn master ga doen ook eerst nog een tijd reizen. Ik heb 5 april een ticket naar Bangkok geboekt. Wil graag Thailand, Laos, Cambodja, Maleisië & Indonesië bezoeken maar heb nog geen concrete plannen in welke volgorde e.d. Misschien is ergens meeten leuk. Ik reis vooralsnog alleen, altijd leuk om medereizigers te ontmoeten!

Groetjes!

Hallo,
Ik ben echt heel geïnteresseerd want het zijn precies dezelfde landen en dezelfde periode dat ik wil gaan reizen. Ik ben zelf belgisch, 23 jaar en zou vanaf februari een tijdje stoppen met werken om te reizen…ik heb helemaal geen ervaring met rondtrekken dus zo’n trip met meerdere mensen ondernemen lijkt me super!!

Hoi Ilse,

Leuk om je berichtje te lezen! Ben ook echt super blij dat ik al zo snel reacties krijg. je wilt dus in Feb. stoppen met werken om te gaan, maar wil je dan ook al meteen vertrekken?? als je het leuk vindt kunnen we eens mailen over jouw en mijn plannen en wie weet komen deze wel super goed met elkaar overeen. ik zou het in ieder geval erg fijn vinden om met iemand samen te kunnen gaan!!!

mijn mailadres is… [EMAIL=“nadia.hassoune@hotmail.com”]nadia.hassoune@hotmail.com

Hoop snel wat van je te horen!!!

groetjes nadia