Reisgenoot gezocht voor naar Azie sept/okt 2011

hey,

September/ Oktober 2011 wil ik richting Azie vliegen. Ik zou graag naar Nepal, Cambodja, laos, vietnam en thailand willen. Misschien dat ik daarna nog verder reis naar indonesie en australie.
Het lijkt me leuk een gezellige reisgenoot te vinden aangezien mij samen reizen toch gezelliger lijkt. Qua reizen is het de eerste keer dat ik zo ver weg ga. Ik wil niet te veel van tevoren plannen en weet ook nog niet hoelang ik weg wil gaan. Ik sta open voor alle reisideeën!

Wat over mijzelf: Ik ben 25 jaar en ben in juli afgestudeerd als hbo verpleegkundige. Ik woon in Nijmegen. Momenteel ben ik werkzaam in een ziekenhuis voor een jaar.

Heb je dezelfde plannen en vind je het net als ik leuk om met iemand op reis te gaan dan zie ik je bericht graag tegemoet.

groetjes channa

Hey Channa! Ik ben Hans ben 25 jaar kom uit Veghel en ben ook van plan om nar Azie te gaan rond die tijd , heb dan denk ik genoeg cash verdient om voor ong een jaar te vertrekken.Het word voor mij ook de eerste x dat ik die kant op trek en mijn plannen zijn nog niet concreet. Want wil eigenlijk beginnen in India en dan door naar Thailand, Indonesie misch stopje in Kuala Lumpur en Australie en New Zealand …Maar heb nog geen tickets geboekt , dus er valt nog wel wat te husselen ;)Als het budget het redt misch wel door naar Zuid-Amerika :slight_smile: Hoe lang denk jij te willen gaan ?En wil je onderweg ook werken of alleen reizen en genieten?
En heb je inmiddels al meer reisgenoten getroffen die rond die tijd de wijde wereld in trekken ? >>>

Met vriendelijke gr

Hanza!

hey,
Bedankt voor je berichtje. Er zijn al wel iets concretere plannen. Ik wil half september naar bangkok vliegen om vervolgens vanuit daaruit naar kanchanaburi, ayutthaya, sukothai, chiang mai, pay, chiang rai, chiang khong te gaan. Bij chiang khong wil ik de grens over gaan naar laos. Voor de rest is de planning om dan te reizen naar vietnam en cambodja en vanuit daaruit misschien nog naar indonesie, nepal, india, australie/NZ.
Ik denk dat ik sowieso een half jaar ga en misschien nog wel langer ligt een beetje aan het budget wat ik tegen die tijd heb. Het liefste zou ik alleen willen reizen maar vrijwilligerswerk of werken vind ook prima. Ben eigenlijk vrij makkelijk. Wil alleen wel een beetje de route uitgestippeld hebben maar hoe en wanneer ik ergens kom dat zie ik dan wel.

groetjes channa

Hey meissiej,

Mijn plannen lijken een beetje op die van jou :wink: Ik ben Susanne, bijna 25 en wil van sept tot nov dit jaar richting azie gaan reizen, En dan zeker vietnam en cambodja, maar sta voor heel veel dingen open, want ben snel enthousiast! Halong Bay is iets wat ik zeker wil zien!
Verder ben ik ondernemend, zie/doe graag dingen.

Mss kunnen we keer mailen/ msn’en en plannen en ideeen uitwisselen?

groetjes Susanne

[EMAIL=“princess86@live.nl”]princess86@live.nl

hee channa ! sorry dak zo laat reageer maar heb een heel drukke tijd achterderug en eigenlijk nog steeds pff maar je hebt idd een leuk reisschema bij elkaar geprikt ,netjes! En het is ook fijn dat je niet binnen een bepaalde tijd ergens wilt zijn want het moet zo easy going mogelijk worden tog?'Maar zou graag wat info en kennis met je willen delen, want dat maakt het voorbereiden tog een stuk leuker.
Hoe ga je het doen met tickets? rond de wereld ticket of in ieder land zelf vervoer fixe? ookal contact gehad met suzanne?
je kunt me anders wel toevoegen op msn is wat easier gr hans

hanske90@hotmail.com

@ Susanne
bedankt voor je berichtje. Mijn plannen zijn al iets concreter geworden. Ben al aan het voorbereiden en dat is zo leuk om te doen! Ik wil half september vliegen naar bangkok en dan vanuit daar naar het noorden van thailand gaan en daar de grens over gaan naar laos. Wat ik in cambodja en vietnam wil zien heb ik ook al een beetje bekeken. Maar er staat nog niks vast. Hoe lang wil je blijven? En hoe doe je het met de vliegticket?
Heb je al een keer eerder een verre reis gemaakt?

groetjes channa
[EMAIL=“channa552@hotmail.com”]channa552@hotmail.com

@ hanza,

Maakt niet uit, beter laat dan nooit! Ben je ondertussen al wel een beetje aan het voorbereiden? En welke landen wil jij graag zien? Ik denk dat je ongeveer een maand voor ieder land kan uittrekken.
het liefst boek ik een ticket via www.333travel.nl daar heb ik goede verhalen van gehoord en heb je vervoer vanaf het vliegveld en een eerste hotelovernachting in bangkok. Je kan 11maanden van te voren gaan boeken dus ik kan begin maart gaan boeken. Hoe lang ben je van plan om te gaan reizen?

groetjes channa
[EMAIL=“channa552@hotmail.com”]channa552@hotmail.com