Mijn naam is Inge en ik ben 21 jaar oud. Nadat ik mijn studie (psychologie) heb afgerond in juli 2011, zou ik graag een sabbatical jaar willen inplannen. Het doel is om door Azië en later Australië te gaan reizen. Hoewel het nog tenminste een jaar duurt, ben ik al een beetje aan het inventariseren welke landen ik zou willen bezoeken. In principe wil ik er twee projectjes van maken; een half jaar Azië (India, Thailand, Cambodja, Laos, Indonesië) en aansluitend een half jaar Australië.
Natuurlijk lijkt het me veel leuker om dit samen met iemand te doen, heb jij ongeveer een zelfde doel en ben jij avonturistisch ingesteld, aarzel dan niet om een berichtje te sturen. Wie weet kunnen we samen mooie reisplannen maken voor Azië en/of Australië!
Ik ben op dit moment in Australie aan het reizen en ga hierna naar Nieuw Zeeland en Azie. In augustus en september zou ik graag door Nepal, India, Thailand, Singapore, Maleisie en Indonesie willen reizen en zoek met name voor Nepal en India een reismaatje. Ik wil de eerste 2 weken van augustus door Nepal en India reizen. Mocht het qua tijd niet lukken wil ik eventueel Nepal overslaan. In India wil ik met name zoveel mogelijk wildlife kunnen spotten en dus de jungle in. Maar natuurlijk wil ik ook de Taj Mahal bezoeken. Lijkt jou dit ook wat en kan jij ook de eerste 2 weken van augustus in India zijn? Of als je andere plannen hebt hoor ik dat ook graag. heb nog niets vast staan en sta overal voor open Weet ook niet zkr of India mogelijk gaat zijn want ik moet hier in Australie een visum aanvragen, en het is regenseizoen in augustus…Maar ik zoek het graag allemaal uit want het lijkt me een erg mooi land!
Ik hoop snel wat van je te horen.