Reisgenootje gezocht voor Azie augustus/september 2011

Hai hai,

Ik ben Vera en ben 23 jaar. Ik ben op dit moment aan het reizen door Australie en ga als ik het hele land doorkruist heb nog naar Nieuw-Zeeland. Daarna wil ik graag 2 maanden in augustus en september naar Azie. Ik heb nog niets vast staan, maar zou erg graag 2 weken ongeveer naar India willen en daar zoveel mogelijk jungle safari’s doen en wildlife spotten. Ik heb al wat groepstouren gezien die me leuk lijken maar dat is erg duur. Als dit je ook wat lijkt kunnen we misschien samen een reis door India samenstellen? Want de Taj Mahal zou ik ook wel erg graag zien…
Na India zou ik graag reizen van Thailand naar Bali, ook hier heb ik een groepsreis van gezien maar als je het zelf samenstelt is het veel goedkoper :wink: Mocht je dit ook wat lijken, dan hoor ik je graag. Ook als je andere plannen hebt hoor ik het graag. Omdat nog niets vast staat sta ik overal voor open :slight_smile:
Ook alle tips om alleen te reizen door Azie zijn welkom!

Groetjes Vera

Hallo,

ik ben Dieter, 29 jaar, van Oostende.
Ik zou dit jaar graag 3 weken naar Indonesië gaan.
Van Jakarta door Java, naar Bali en dan de Gili Islands.
Je kan me vinden op facebook Dieter Handschoewerker of via msn dieter_h8@hotmail.com
Ik zou graag leuke reisgenoten vinden via deze weg.
Hou van cultuur, sport en feesten. Zou bvb eindelijk eens willen leren golfsurfen op de Gili Islands.

met vriendelijke groet
Dieter

ik wil zelf ook graag die kant uit.
Ben alleen opzoek naar mensen met de zelfde plannen.
Ik ben beschikbaar de hele maand augustus en ben (21) jaar.
heb zelf al een paar keer naar Afrika gereist wat mij erg goed is bevallen.
Ik wil nu andere landen bekijken.
Hoe is het met je plannen?

hey,

Ik ga half september naar thailand om daar vervolgens een maandje te blijven en dan te reizen door laos, vietnam en cambodja. Daarnaast zou ik ook nog graag naar maleisie en naar indonesie willen.
Wat ik heb vernomen is dat thailand goed te doen is alleen, je kan alles ter plekke regelen.
Hoe staat het met je plannen momenteel?

groetjes channa

Hallo Vera,

Ik ga deze zomer vrijwilligerswerk doen in Nepal en overweeg daarna een rondreis te maken in India. De reis vertrekt op 29 augustus en duurt een week. Je bezoekt o.a. Delhi en de Taj Mahal. Meer info op: India's Golden Triangle | Intrepid Travel IE.
Het lijkt me gezellig als je meegaat. Ik ben 27.

Groetjes Susan