Ik ben Julia, en ik ben 18 jaar ( maart 19 ) Vanaf de zomer ben ik klaar met school en ik ben nu veel aan het werk zodat ik een reis door Azië kan maken. Er ligt nog helemaal niets vast van mijn plannen en sta open voor alle leuke spannende plannen en ideeën. Ik ben van plan rond eind maart / begin april te vertrekken, en zou ongeveer 2 maanden willen reizen.
De landen Laos, Vietnam, Cambodja , Indonesië, Nepal en India spreken mij het meeste aan.
Het lijkt me ontzettend leuk om met iemand samen te kunnen reizen of eventueel delen van de reis samen met iemand te doen.
Ik ben enthousiast, vrolijk en vaak in voor een feestje. Maar ben ook rusten en open.
Ik hoop iets van je te horen als je ongeveer dezelfde plannen hebt!
Ik zit vanaf 1 februari tot 20 juli in India, heb een tussenjaar genomen na mijn vwo om mijn studiekeuze en andere dingen nog eens goed te overdenken. Mocht je naar india vertrekken, laat maar horen. Geen idee of het voor mij dan praktisch is om samen te reizen, dat ligt er maar net aan waar in india ik op dat moment ben.
Hey Julia,
Ik ben op dit moment aan het reizen in z-o-Azie. 2 maart ga ik vanuit Maleisie naar Indonesie om daar een maand te gaan reizen. Als je plannen hebt om daar heen te gaan lijkt me het leuk om wat samen te doen. Ik begin in Sumatra en wil dan door naar Java, Bali, Lombok en evt de Gilli eilanden. 31 maart vlieg ik vanaf Bali naar Bangkok.
He Julia,
Hoe staat het met je plannen? Ik vlieg 17 maart naar Bangkok. Als onze routeplannen overeen komen is het misschien leuk een stuk samen te reizen? Groetjes, Lianne