Reisgenoot gezocht Azië juli/augustus

Hey! Ik ben Laura en 19 jaar.
Deze zomer zou ik erg graag op vakantie willen gaan in Azië, ik weet nog niet of ik 1 land of meerdere landen wil zien. Jammer genoeg willen mijn vriendinnen niet mee en alleen op reis gaan lijkt me ook niet wat. Ik zou graag 4 weken willen gaan en ik zat aan de landen Cambodja en Vietnam te denken maar ander landen in Azië lijken me ook erg leuk.
Deze rondreis lijkt me leuk om met 1 of meerdere mensen te gaan doen.
Ikzelf ben sociaal, avontuurlijk en hou van reizen. Op een reis zou ik dan ook graag de cultuur zien, iets avontuurlijks doen (denk aan snorkelen etc) en ik ben ook wel een voor een feestje.
Lijkt dit jou ook wat? Stuur me dan een mailtje en dan kunnen we deze reis verder plannen :slight_smile:

Groetjes Laura

Hoi Laura,

Lijkt je Indonesië misschien ook wat?! Dat land heeft mijn voorkeur, maar Cambodja en Vietnam lijken mij ook erg gaaf. Ik zoek nog een reismaatje voor deze zomer, ik wil ongeveer 5 weken weg. Ik ben 24;)

Groetjes Nienke

Hey nienke,

Indonesië lijkt me super mooi en leuk land, misschien valt het te combineren met Cambodja en Vietnam? Daarnaast kan ik helaas alleen maar 4 weken weg deze zomer :frowning:

Groetjes Laura

Hey Laura,

Ik ga ook richting Azie maar wel de laatste 3 weken van Augustus/1ste halve weekje September vanwege herkansingen op mijn universiteit :frowning:
Ik weet natuurlijk ook niet of je voorkeur hebt voor vrouwelijk reisgenoten :stuck_out_tongue:
Mijn plan was om naar Bangkok te vliegen (goedkoopste vliegpunt in Azie) en dan door te gaan naar Zuid China (Yunnan provincie) dan via Guilin door naar Hong kong en dan alsnog een weekje Bali te pakken voordat ik terugvlieg naar Amsterdam via Bangkok. Ik ben trouwens een man van 25 jaar en studeer op TU Delft. Dit zal mijn derde reis door Azie zijn, normaal ga ik met nog 4 goede vrienden maar die kunnen dit jaar niet op heeeeeel misschien 2 na (maar daar ga ik niet van uit).

Groetjes,

Chris

Hey Chris,

Mij maakt het niet uit qua mannelijke of vrouwelijke reisgenoten :slight_smile:
Maar helaas begin ik in de laatste week van augustus alweer met mijn school, dus jouw reisplanning zou voor mij niet gaan lukken.

Groetjes Laura

Heé Laura,

Ik wil zelf graag in de zomervakantie 4 weken naar Sri Lanka. Hoort ook bij Azië. Is een fantastisch land om doorheen te reizen en net even wat anders. Als het je wat lijkt om met mee te gaan: marritwestra@hotmail.com

Hee Laura,
Ik ga naar Thailand van 25 juli tot 24 augustus. Misschien een idee om samen te gaan of een deel samen te reizen? Laat me maar iets weten! nawal.wantol@gmail.com