Reisgenoot gezocht Juli/Augustus Azië

Hoihoi!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot rond de 20 die met mij mee wil naar Azië om te backpacken voor ongeveer 4 weken.
Ik vind het ook niet erg als we op een prachtig eiland zitten om daar wat dagen te verblijven.
Zelf dacht ik aan Bali, maar omdat ik nog nooit in Azië ben geweest sta ik voor alles open
zolang het maar een relatief veilig land is om doorheen te reizen, want daar gaat het me om.
Feestvakanties heb ik nu genoeg gehad en ik wil nu wat meer van de wereld zien.
Alhoewel ik het wel leuk zou vinden om wat party’s af te gaan in Azië en af en toe op het strand liggen met cocktails zie ik ook wel zitten.
Verder lijkt het me ook leuk om wat actieve dingen te gaan doen zoals duiken, raften, surfen etc…
De reis kan niet te veel kosten dus het zou wel low budget worden allemaal. (denk aan eten, verblijf, vervoer)
Vandaar ook de 4 weken, anders had ik de hele zomervakantie wel willen verblijven in Azië.

Iemand interesse? Stuur me een berichtje!

1 like

Hoi! Ik ben Eva, 20 jaar en heb dezelfde reisinteresse als jou! Ik wil graag in juli en/of augustus rondreizen door Azië: Laos, Cambodja, Maleisië, … Geen specifieke voorkeur! Ik hou zowel van het avontuurlijke, als van het relaxe en het feestelijke soms! Let me know if interested!

Via Wereldwijzer app

Hey!
Ik ben Jessie, 22 jaar, 2e jaars studente Liberal Arts and Sciences en ik woon in Utrecht. Ik heb ook ongeveer hetzelfde idee als jullie! Ik was eerst van plan om met 2 vriendinnen naar Thailand te gaan, maar dat gaat niet door vanwege geldgebrek en ik baalde onwijs… Anderen in mijn omgeving hebben ook tijd- of geldnood waardoor ze niet kunnen gaan. Ondertussen heb ik ook al een andere vakantie staan en is mijn budget daardoor wel wat gekrompen, maar dat neemt niet weg dat ik een low-budget backpackreis naar een willekeurig Aziatisch land niet zie zitten! Strand is goed, feesten zijn goed, natuur is goed, cultuur is goed, activiteit is goed, als het maar afwisselend is dan ben ik blij op reis :wink:
Als jullie nog plannen hebben of willen maken, let me know!

Hooi,
Ik ben Leanne en 21 jaar. Ik wil van de zomer (juli/augustus) gaan backpacken in Thailand. Ik zou dan het liefst 4/5 weken weg willen gaan.
Ik zou daar natuur willen zien en af en toe op het strand liggen en de full moon party bekijken.
Groetjes Leanne

Via Wereldwijzer app

Hoi allemaal.

Wat leuk dat jullie allemaal een reis willen gaan maken naar Azië. Helaas zal ik hier vanaf moeten zien vanwege geldgebrek. Een reis door Nederland maken en hier en daar hotelletjes pakken en gewoon overal heenreizen lijkt me ook wel wat dus misschien dat dat mijn goedkope nieuwe planning zal worden, omdat ik nu nooit meer aan 2000 euro kan komen. Hooguit 1000 euro zou ik nog bij elkaar kunnen krijgen, maar eerder 6 a 700. Als iemand hier met mij door Nederland wil reizen 2 weken ongeveer, laat het me weten! Al vrees ik dat hier niet veel interesse in zal zijn.
Volgend jaar misschien dan maar Azië.

hoihoi

leuke oproep heb je
ben zelf vorig jaar een maand in thailand geweest en heb toen rondreis gemaakt.
zit jaar wil ik terug naar azie…
indonesie zit ook bij de opties.

wellicht keer kennismaken en kijken of we dezelfde plannen hebben?

gegroet,

hoihoi,

vorig jaar zelf in thailand geweest voor een maand. was echt superrr
mocht je naar een ander aziatisch land willen om te backpacken, dan wil ik wel kijken of we samen iets kunnen plannen…
als je eenmaal in azie bent geweest dan wil je terug…

gegroet

• Updated - - -

hoi eva,

vorig jaar in thailand geweest voor een maand. was echt super.
laos cambodja vietnam maleisie, indonesie wil ik allemaal nog wel keer zien…
mocht je zin hebben om keertje over te brainstormen,

laat het me maar weten

gegroet.