Hoi hoi,
Ik wil deze zomer graag 3 a 4 weken gaan backpacken in Azië.
Het lijkt mij gezellig om dit (deels) samen met iemand te doen, vandaar mijn oproepje!
Dus mocht je soort gelijke plannen hebben, dan lijkt het me leuk om met je in contact te komen.
Heel specifieke voorkeur qua landen heb ik nog niet (In Maleisië ben ik 2 jaar geleden geweest).
Mijn vakantieperiode loopt van 4 juli t/m 11 augustus.
Ik ben 26 jaar en ben iemand die houdt van gezelligheid en een feestje, maar ookvan natuur, cultuur en lekker relaxen op het strand:zon02:
Mocht je ook op zoek naar een reisgenootje in deze periode dan hoor ik het graag:)
Groetjes, Tjarda
Heej Tjarda,
Ik ben van plan om ook weer te gaan backpacken vanaf juli/augustus 2015 en ik zit ook aan Azie te denken.
Ik wil alleen wel wat langer gaan maar misschien kunnen we deels samen reizen.
Had jij al een aantal dingen dat jij graag zou willen zien?
Ik ben trouwens Patty en nu nog 25 jaar jong en ik ben nog niet in Azie geweest maar het trekt me wel. Ik ben al wel wezen backpacken in Australie en NZ.
Groetjes,
Patty
Hoi Patty,
Leuk dat je hebt gereageerd op mijn oproepje.
Ik weet niet precies hoe dit werkt via dit forum. Maar misschien is het via gewone mail handiger om even te contacten. Mijn emailadres kunnen we uitwisselen via PM.
Ik heb nog niet echt specifieke dingen die ik wil zien. Laos, Vietnam, Cambodja, Thailand en Indonesië trekken me aan. Erg ruim nog haha. Heb jij al wel concretere ideeën?
Groetjes, Tjarda
heeeey tjarda
alles goed?
leuke oproep heb je
ben zelf in 2013 een maand in thailand geweest.
vorig jaar een maand in china
wil dit jaar weer terug naar azie
zit zelf te denken aan vietnam, laos, cambodja, maar andere landen is ook nog optie.
wellicht kunnen we met elkaar in contact komen om te kijken of we dezelfde ideeen hebben,
hoop iets te horen
gr jeroen
Ik heb inmiddels een reisgenootje gevonden, maar weet niet hoe ik mijn oproepje kan verwijderen…
Weet iemand dit?
Hey!
Ik ben gisteren aan gekomen in Kuala lumpur. Morgen ga ik door trekken, ik blijf tot 17 augustus.
Vind je het leuk om een tijdje samen te reizen?
Groetjes Julia