Reisgenoot gezocht: Azië, zomer 2015

Hi toekomstige medereiziger,

Ik ben Kim, woon in Noord-Brabant, 20 jaar en studeer toerisme.
Volgend jaar ben ik klaar met mijn opleiding en zou deze tijd graag willen gebruiken om wat meer van de wereld te bekijken…
Graag zou ik volgend jaar zomer voor het eerst gaan backpacken, ik ga voor het eerst alleen en vind het erg spannend.
Mijn voorkeur gaan uit naar 4 weken naar Azië.
Echt concrete plannen heb ik nog niet dus deze zijn altijd welkom.
Ik sta voor alle opties open en zou graag een reisgenootje hebben.
Ik ben op zoek naar een reisgenootje tussen de 20 en 25 jaar, spontaan en avontuurlijk.

Lijkt het je leuk om samen te reizen en mocht je je hierin kunnen vinden verneem ik dit graag.

Groetjes,

Kim

hey

Ik zou ook graag backpacken.
Azië lijkt mij wel een leuk continent.
Ik heb hier wel nog geen ervaring mee.
Ik ben wel bezig met allerlei boeken te lezen.

De zomer van 2015 lijkt mij ideaal.
Zelf moet ik nog een halfjaartje studeren en ik ben afgestudeerd.
ik wordt deze zomer 23 jaar.

groetjes
Leen

Hoi Kim,
Wat leuk dat je volgend jaar zomer wilt gaan backpacken, ik zit hier ook regelmatig aan te denken, maar hetzelfde probleem: Ik wil ook niet alleen…
Ik zou ook graag 4 weken weg willen, en ook naar Azië. In september word ik 19, volgend jaar zomer ben ik dus bijna 20.
Iets jonger dan waar je naar op zoek bent, maar ik denk dat dit geen probleem is.
Dit jaar ben ik afgestudeerd Jeugdzorg, en in september ga ik aan een HBO studie beginnen in Breda, waardoor we waarschijnlijk ook dezelfde zomervakantie hebben… Zelf woon ik in Dordrecht. Ik zou graag meer van Azië willen zien, maar wil absoluut geen zuip- en stap vakantie, om het zo maar even te zeggen! Avontuurlijk en verrassend.
Ik hoor graag van je!

Groetjes Lindy

Heei,

Toevallig dwaalde dit plan ook door mijn hoofd. In juli 2015 studeer ik af (economie richting toerisme), de maand voor de reis maakt mij daarom niets uit. Voor mij is dit ook de eerste keer, waardoor ik niet alleen wil. Azië spreekt mij erg aan. Ik vind het leuk om veel plekjes te ontdekken en meer te weten over de verschillende culturen, ik wil dus geen feest/zuip vakantie. Deze zomer word ik trouwens 21 jaar.

Lijkt dit je wat? laat het dan maar weten…

Groetjes Sylvana

Hoi Sylvana,
Ook ik zou graag volgend jaar gaan backpacken, maar inderdaad… De eerste keer en dus wil ik niet alleen. Ik wil nu ook graag Azië ontdekken, maar geen zuip vakantie. Ik word in september 19, en volgend jaar zomervakantie ben ik dus bijna 20. Maar laat je niet tegenhouden doordat ik iets jonger als jou ben, in het algemeen kan ik het beter vinden met meiden die wat ouder zijn dan ik!
Groetjes Lindy, en ik hoor graag van je!