Backpack reisgenootje Azië 2017

HeyHey,

Mijn naam is Savanna, en ik ben opzoek naar een leuke gezellige reisgenoot om te gaan backpacken door Azië.
Ik volg nu de studie Toerisme & Recreatie, deze heb ik Juni 2017 afgrond, en heb hierna een tussenjaar… en dus alle tijd om er op uit te gaan voor een lange tijd.
Al een lange tijd zit het in mijn hoofd om te gaan backpacken door Azïe, maar dat doe ik liever niet alleen…
Ik heb geen bepaalde route die ik zou willen reizen, liefst zo min mogelijk gepland reizen.
De landen die ik zou willen bezoeken zijn Thailand, Laos, Indonesië, Cambodja, Vietnam… En sta natuurlijk open voor nog meer ideeën.

Wil jij nou ook gaan backpacken in 2017 in Azië, en ben je nog opzoek naar een leuke gezellige reisgenoot voor de eerste weken of misschien wel de gehele reis…
Stuur me een berichtje, en wie weet kunnen wij samen deze te gekke reis gaan waarmaken !! :foto:

Groetjess, Savanna

Hoi Savanna,

Eindelijk eens iemand die ook voor dezelfde periode zoekt als ik! :blush: Ik hoop net als jij in juni/juli 2017 af te studeren. Ook ik heb het plan om na die tijd voor langere tijd op reis te gaan naar Azië. Heb nog geen route in gedachte maar wil in elk geval graag naar Laos, Vietnam en Cambodja. Maar leukste lijkt mij om enkel wat grote lijnen uit te zetten en het vooral tijdens de reis verder te plannen of zien.

Net als jij ben ik ook nog opzoek naar een reisgenootje voor mijn reis misschien alleen voor de eerste dagen/weken of voor langer als het goed klikt en de plannen overeen komen.

Groetjes
Samanth van Soelen (Amersfoort)

Hee Samanth,

Wat leuk dat je dit ook wilt gaan doen, na je studie !
En inderdaad eindelijk iemand die het zelfde wilt gaan doen die periode :smile:
Hoe oud ben je als ik vragen mag ? en rond welke periode na je studie is jou plan om te gaan ?
Zullen we anders even via privé bericht praten, is iets makkelijker misschien :nadenken:

groetjes, Savanna

Hoi savanna. Ben je toevallig in November in thailand? Ik reis de eerste week samen en daarna ga ik verder alleen op pad. Weet niet wat jou plannen zijn?
Gr roel

Hoi savanna. Ben je toevallig in November in thailand? Ik reis de eerste week samen en daarna ga ik verder alleen op pad. Weet niet wat jou plannen zijn?
Gr roel

Haaay, Ik ga 11 januari voor 6 maanden backpacken door azie. Ik sta altijd open om stukken samen te reizen. Let me know