Backpacken Azië november '14

Haay,

Een poosje geleden heb ik een oproep geplaatst naar een reisgenootje… Helaas is hier nog niets uitgekomen en probeer ik het nu nog eens ;)!

(Eind) oktober, begin november zou ik graag samen met iemand vertrekken naar Azië… Dit zal mijn eerste keer backpacken worden, dus het lijkt me erg prettig en gezellig om dit avontuur met iemand samen aan te gaan! In Azië staan mijn plannen totaal nog niet vast en ik zou het dan ook leuk vinden deze met iemand af te stemmen. Het lijkt mij erg leuk Thailand, Vietnam, Cambodja (en mogelijk nog andere landen?) te bezoeken… Ik ben breed geïnteresseerd en zou graag zowel cultuur willen snuiven en de natuur intrekken als aan het strand liggen, een feestje bezoeken en actieve (!) dingen doen… Ik heb in ieder geval wel de wens om mijn duikbrevet te halen in Azië…
Het plan is om voor ongeveer 3 maanden door Azië te trekken… Daarna zou ik zelf graag door willen reizen naar Australië. Dit kan natuurlijk met een reisgenoot, maar is geen pre. Wanneer ik geen reisgenoot kan vinden voor Azië zal ik mijn plannen waarschijnlijk wijzigen en op eigen houtje in november naar Australië vertrekken en kijken waar dit toe leidt. Ik zie het voor mijn eerste reis namelijk niet zitten alleen naar Azië te gaan…

Ik ben 23 jaar en vorig jaar mijn P&O diploma behaald. Aangezien ik nog geen passende baan heb en ik erg graag iets avontuurlijks aan wil gaan en iets van de wereld wil zien is dit nu een mooie kans! Ik ben sociaal, pas mij erg makkelijk aan en ben erg gesteld op leuk gezelschap. Verder ben ik actief en sportief en zou dit ook graag terug zien in mijn reis. Wel ben ik niet erg georganiseerd en geen echte planner, maar wanneer deze plannen doorzetten vind ik het wel erg leuk om mij er samen met iemand in te gaan verdiepen!

Wanneer je je kan vinden in mijn oproep; schroom niet om een (privé)bericht te sturen :)!!

Groetjes Yvonne

Hey Yvonne!

Ik heb ook zojuist een oproep geplaatst. Voor mij is het ook de eerste keer backpacken. Dat gaat helemaal goed komen alleen lijkt me leuk om te kijken of ik een stukje samen met iemand kan doen of eventueel langer. Wellicht leuk om in ieder geval het begin een stuk samen te reizen? Ik vertrek begin november naar Vietnam en reis dan naar het zuiden tot aan Indonesie.

Ik hoor het wel!

Groetjes, James

Hoi Yvonne! Ik las je berichtje net. Het lijkt me leuk om samen een stuk te reizen, ik ben op dit moment in Thailand met een reismaatje die eind oktober weg gaat, dan heb ik nog een maandje om rond te reizen. Laat maar een weten wat je ervan vind. Groetjes Lisa (23 jaar)

Hoi Yvonne,

Kijk voor het eerst hier op deze site … Wat leuk, heb er nooit eerder aan gedacht haha

Ik lees bij jou op je forum dat je graag naar Azie gaat in november, ik wil ook in november gaan dacht zelf half nov.
Ben vorig jaar daar geweest…heb er 3 weken gereisd maar dat is me erg goed bevallen. Zou weer die kant op willen nu eigelijk een maandje. Die kant waar jij op wilt lijkt me ook heel vet,
Kan je nog veel meer vertellen maar dat vertrel ik je een andere keer okee haha.

Lijkt het je wat of wil je meer van me weten laat wat van je horen,

Ben trouwens alleen geweest afgelopen jaar, wel zo leuk om met iemand nu te gaan.

Groetjes David

Hi Yvonne!

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen omdat we ongeveer dezelfde plannen hebben! Ik wil oktober/november voor ongeveer een maand naar Thailand & omgeving. Om niet in m’n uppie te zijn zoek ik hier ook naar gezellige reisgenootjes. Ik heb nog niets concreets gepland of vliegtickets geboekt. Ik heb al vaker gereisd in Midden-Amerika (Cuba, Panama en Costa Rica) en in Azie (Nepal en India) maar nu ben ik nieuwsgierig geworden naar ZO-Azie. Misschien kunnen we samen eens gaan brainstormen? Ik ben 23 jaar, afgestudeerd HBO Toerisme en ik woon in Rotterdam.

Groetjes, Eliza

Via Wereldwijzer app