Ik zoek nog een reisgenootje(s) om mee te gaan, of enkel mee starten vanuit België/Nederland naar Bangkok en zo richting Cambodja in september of oktober of november…
Ik kan zelf maar een maand gaan, en het hangt er nog vanaf wie wanneer meekan en hoe ik me kan aanpassen, ben dus flexibel in verlofperiode
Even over mezelf: Ik ben een spontane jongeman van 26 jaar uit Antwerpen, hou van uitgaan, feesten, sporten, reizen, nieuwe mensen en culturen ontdekken.
Ik heb al een hoop reiservaring, maar nog nooit alleen, of met onbekenden dus ben wel benieuwd!
Ik verwacht veel van deze reis, nieuwe dingen ontdekken, avontuur, feestjes, mensen van over de hele wereld leren kennen, locals ontmoeten, cultuur en natuur opsnuiven… Een hele uitdaging dus!
Als je dit allemaal ziet zitten, aarzel dan niet om te reageren!
Jouw plan klinkt interessant. Ik heb ook een maand verlof waarin ik wil gaan reizen, moet enkel nog kiezen tussen oktober of november. Azië ben ik nog nooit geweest en staat zeker op mijn bucketlist. Het plan om te gaan backpacken spreekt mij ook aan. Een paar maanden geleden heb ik een rondreis gemaakt door het zuiden van Afrika. Cultuur, natuur en locals ontmoeten zijn bij mij ook een verwachting van de reis. Kortom; jouw plannen klinken leuk!
Heey!
Klink goed! Ik ben van plan om in oktober of november 3 weken ergens naar toe te gaan. Afrika en Azie staan beiden op mijn lijstje. Heb je al een reisgenoot gevonden? Anders kunnen we misschien ideeën uitwisselen? Graag hoor ik van je.
Groetjes,
Sanne
Ik heb nog niks geboekt, het enige dat vaststaat is dat ik nog dit jaar naar naar Azië ga, heb nog een maand verlof staan die ik nuttig wil gebruiken!
Reisgenoten om dit najaar mee te gaan nog steeds welkom!