Backpacken Azië oktober/november

Hi!

Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor een backpack avontuur door Azië
Mijn naam is Whitney, 23 jaar en na 2 jaar fulltime werken in een tandartspraktijk wel toe aan een heerlijk reis avontuur!

Globaal heb ik me reis uitgestippeld, maar ben erg flexibel

Lijkt het je ook leuk om in die periode op reis te gaan, dan hoop ik een berichtje van je te zullen ontvangen!

Groetjes

Hi Whitney,

Ik ben een beetje een zelfde geval. Ik wil november graag India doen, want december ga ik naar Sri Lanka. Misschien kunnen we contact hebben, kijken wat eruit komt?
Ik ben 26 jaar en heb ook alleen maar gewerkt de afgelopen jaren, tijd voor een avontuurtje.

Groetjes

Hallo Whitney! Ik ben Esmée 23 jaar oud en ik wil ook graag op avontuur naar Azië vanaf ongeveer 6-14 oktober (vertrekken). Welke landen heb je gedachten?

Hi Cleo!

Ik dacht meer aan de landen Thailand/Laos ik weet niet of die ook op je planning staan?
Maar India & Sri Lanka staan helaas niet op mijn planning!

Groetjes Whitney

Hi! Ik wil ook nr Azië en ben nog op zoek naar een reismaatje. Ik wil in januari weg voor ong. 3-4 maanden, naar Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Wanneer wil jij vertrekken en nr welke landen wil je in Azië? Kijk anders even nr mn berichten die ik heb gepost, staat wat meer info in.

Groetjes Mandy

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer