Vier maanden backpacken vanaf december/januari

Hallo allemaal,

Ik wil graag in vanaf december/januari vier maanden gaan backpacken door Azië, landen die ik wil bezoeken zijn Laos, Vietnam, Cambodja, India en Indonesië. Ik ben zelf 20 jaar en heb net mijn opleiding SPH afgerond. Omdat dit de eerste reis is die ik ga maken zoek ik een reisgenootje voor een gedeelte of de hele reis. Ik heb nog niets concreets en hoor graag andere ideeën en tips. Zijn er meer mensen met dezelfde plannen? Laat dan wat van je horen.

Hoi Evelien!
Ik kan me volledig bij jou aansluiten. Ook 20 jaar en ben dit jaar afgestudeerd als verpleegkundige en wil tot december werken om dan in januari te vertrekken! Twijfelde eerst tussen Australië/NZ en azië, maar ik moet ergens een keuze maken!
Heb je al plannen gemaakt inmiddels?
Groetjes Linda

Hallo!

Ik wil ook graag gaan reizen in principe vanaf oktober maar december is ook prima, wil wel graag oud&nieuw daar vieren.
Ik heb nog helemaal geen vaste plannen, maar de landen die jij aangeeft zijn ook de landen die ik heel graag wil bezoeken! Behalve India dan, daar wil ik zelf liever niet heen.

Ik ben 24 jaar, net afgestudeerd aan de opleiding SPH. Ik hou van gezelligheid, en een feestje op zijn tijd. Ik vind het leuk om met allerlei mensen en culturen in contact te komen en hoop dit dan ook tijdens mijn rondreis te gaan doen!

Ik hoor graag van je als je deze plannen nog steeds hebt!

Marissa Zonneveld

Ik ben 18 jaar en ik ga vanaf januari ongeveer 5/6 maanden reizen door Azië. Dit wordt een beetje m’n route: Thailand-Cambodja-Laos-Vietnam-Filipijnen-China. Overal blijf ik ongeveer een maand, behalve Cambodja daar wil ik wat korter verblijven. Iemand interesse om een deel samen te doen? Bericht me! X