Reisgenootje gezocht begin 2014

Hallo allemaal,

Ik wil graag begin 2014 vier maanden gaan backpacken door Azië, landen die ik wil bezoeken zijn Laos, Vietnam, Cambodja, India en Indonesië. Ik ben zelf 20 jaar en ben over een half jaar klaar met mijn opleiding SPH. Omdat dit de eerste reis is die ik ga maken zoek ik een reisgenootje voor een gedeelte of de hele reis. Ik heb nog niets concreets en hoor graag andere ideeën en tips. Zijn er meer mensen met dezelfde plannen? Laat dan wat van je horen :slight_smile:

Ey evelien,

Ga je alleen naar ginder? Het zal zeker de moeite zijn. Ik heb zelf al 2 keer op trek geweest.
Ik denk van begin volgend jaar terug te gaan voor een dikke maand. Wie weet kom ik je daar wel tegen, en als je vragen hebt stuur dan maar.

Groete kevin(27)

Hey Evelien,
Ik loop tot 10 januari stage in Jakarta en wil daarna nog een maand gaan reizen. Ik wil Bali gaan bekijken en verder moet ik nog uitzoeken waar ik ga reizen. Ook ik zoek nog een reisgenoot omdat dit ook mijn eerste reis is, maar omdat mijn plannen nog vrij onduidelijk zijn heb je denk ik weinig aan mij.

Groetjes Felonie (19)

Hee Evelien. Ik ben nog in dubio of ik wil gaan reizen of werken in die periode. Lijkt me wel gaaf om rond te gaan trekken. Heb zelf gebackpackt in Thailand dit jaar, super goed bevallen. Als ik meer weet kan ik het je wel laten weten. Groetjes, Irene

Hey Kevin, Felonie en Irene,

Leuk dat jullie reageren :). Wanneer jullie meer weten over jullie reis laat het me dan weten, misschien dat we dan alsnog samen kunnen reizen. Ik weet ook nog niet precies wanneer ik weg wil en hoe mijn reis er uit gaat zien. Ligt er ook aan wat voor budget ik heb. Hebben jullie enig idee wat een redelijk budget is voor bijvoorbeeld vier maanden reizen door zuidOost Azië?

Groetjes Evelien

Hoi Evelien, durf een budget zo niet te zeggen. Weet alleen wat ik kwijt was toen ik ben gaan backpacken in Thailand 4 weken. Was daar +/- 2000 euro voor kwijt. Maar we zijn niet low budget gegaan, hadden bijv. een eigen kamer (in een hostel) i.p.v. te slapen in een dorm room. Het ligt er ook aan wat je allemaal wil gaan doen.
Groetjes, Irene

Hei Evelien!
Ik ben van plan om rond oktober 2014 ook die kant op te gaan: INDIA, vietnam, thailand, laos, cambodja!
Wanneer ga jij? En voor hoelang?

Hey Amber,

Ik wil rond december 2013 of januari 2014 richting Azië. Ik denk dat ik ongeveer 4/5 maanden wil gaan reizen.

Groetjes Evelien!

Hei
Helaas ben ik dan nog niet klaar met mn studie, ik vertrek zegmaar na de zomervakantie 2014 (wanneer jij waarschijnlijk alweer terug bent!). Ik kan helaas niet eerder vertrekken dan SEPTEMBER 2014, over een jaartje.
Grtjes Amber

Hey Evelien!
Ik ga van 10 januari tot 15 februari reizen en er is zoveel moois dat ik niet kan kiezen waar ik heen wil.
Desondanks lijkt het me wel erg leuk om samen te reizen. Heb jij in die tijd al gepland waar je naar toe wil?

Groetjes Felonie

Hai Evelien!
Ik wil vanaf februari 2014 gaan backpacken door Azië, en dan door Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Maleisië en Indonesie.
Heb jij al wat meer concrete plannen?

Groetjes, Anouk

Hoi Evelien en co.

Ik zit vanaf 3 maart in India.Ben van plan om het noorden te doen.Delhi,Shimla,Manali,Pushkar,Jaipur,Varanasi en eventueel Nepal.
Het is mijn eerste keer India en lijkt mij wel een beangstigend om zo alleen te reizen.Mijn vlucht staat vast dus ik kan niet meer terug.
Het lijkt mij een geweldig land waar heel veel te zien is en zoveel te beleven.Als je iets hebt gepland laat je maar iets weten.

greatz,Adil.

Hoi
Ik ben nieuw op dit forum en zojuist ook een oproep geplaatst.
Ik zal van begin februari tot eind juni op Bali verblijven voor mijn afstudeer stage.
In de avond uren en weekenden wil ik zoveel mogelijk reizen en leuke dingen doen. Het lijkt me leuk om dit met andere gezellige meiden (of jongens) te ondernemen.
Ik zal op bali verblijven in het plaatsje Kerobokan dichtbij siminyak en kuta. Lijkt het jullie leuk eens iets samen te ondernemen stuur dan een berichtje
Xx Talassa

Via Wereldwijzer app

Hoi Evelien!
Mijn naam is Carmen en ik ben toevallig ook afgestudeerd SPH’er, 21 jaar. Ik ga in maart drie weken naar Nepal! Nog plannen om daar heen te gaan? Ik zoek iemand om een trekking mee te maken, in mijn eentje lijkt me dit niet zo’n goed plan. Ik hoor graag van je!

Groetjes Carmen

Hallo Evelien!

Ik ben van plan om in maart richting Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en Maleisië te gaan! Ik ben afgelopen jaar afgestudeerd van de opleiding communicatie, ben 23 jaar en ook opzoek naar een reisbuddy! Weet je al meer wanneer je precies wilt gaan?

groetjes Loes

Hey Iedereen!
Ik helaas al twee maanden in Azië. :wink: Het is echt super hier! Ik reis samen met iemand die ik op deze manier heb ontmoet en tot nu toe gaat het goed ;). Ik ben nog steeds blij dat ik er voor gekozen heb om niet alleen te gaan. Al ontmoet je echt super veel mensen hier en alleen reizen is makkelijk te doen. Iedereen veel plezier.

Groetjes Evelien

• Updated - - -

Hey Iedereen!
Ik helaas al twee maanden in Azië. :wink: Het is echt super hier! Ik reis samen met iemand die ik op deze manier heb ontmoet en tot nu toe gaat het goed ;). Ik ben nog steeds blij dat ik er voor gekozen heb om niet alleen te gaan. Al ontmoet je echt super veel mensen hier en alleen reizen is makkelijk te doen. Iedereen veel plezier.

Groetjes Evelien