Reis genootje gezocht Azie (Najaar 2014)

Hallo allemaal,

Mijn naam is Robin, ik ben 22 jaar oud (vrouw) en studeer deze zomer af aan de universiteit van Tilburg. Omdat ik er na mijn studie heel graag op uit wil ben ik van plan om rond oktober een reis te maken naar Azië van ongeveer 3 maanden. Landen die ik graag zou willen bezoeken zijn Thailand, Cambodja, Vietnam en Laos, ik heb echter nog niets gepland en sta open voor alle ideeën. Omdat dit voor mij de eerste keer zal worden om er op uit te trekken met een backpack ligt de drempel om alleen te gaan nog wat hoog. Ik ben daarom opzoek naar een reisgenootje met dezelfde interesses om in ieder geval de reis mee te beginnen of misschien wel af te maken wanneer het goed klikt, dit omdat dingen nu eenmaal leuker worden wanneer je ze kunt delen.

Tijdens deze reis hoop ik veel nieuwe mensen te ontmoeten en veel van de cultuur en natuur te kunnen zien. Ik hou van avontuur, gezelligheid en natuurlijk ook van ontspanning op zijn tijd. Ik zou het ontzettend leuk vinden om in contact te komen met iemand (man of vrouw rond dezelfde leeftijd) die deze interesse deelt. Ben jij van plan om op reis te gaan en voel jij je aangesproken in dit verhaal dan kom ik graag met je in contact.

Groetjes, Robin :hihi:

Hallo Robin,
Ik heb de landen die je in Azië wenst te bezoeken gelezen. Dat deel van de wereld is voor mij nog onbekend. Van begin december tot eind februari verblijf ik waarschijnlijk in het zuiden van Vietnam. Ik ben nog niet een echte backpacker maar misschien kan het wel zo worden. Ik heb wel vaker gereisd, maar in andere delen van de wereld. Ik ben een vent van tussen de veertig. Als je wilt kunnen we elkaar tegen die tijd daar in het zuiden ontmoeten. Echter hou er rekening mee, dat ik momenteel in het Caribisch gebied verblijf.je kan me contacteren via een pb berichtje hier op wereldwijzer!
Groeten van Gilbert.

Hey Robin,

Ik ben ook juist afgestudeerd en zit een beetje met dezelfde plannen als jij. Ook ik
ben nog op zoek naar iemand om samen mee te vertrekken. :slight_smile:

Groetjes,
Jade

Hoi Jade,
Uit ervaring weet ik dat er in de backpackers wijk (Khao San Road in Bangkok) veel individuele backpackers uit verschillende landen willen reizen door Thailand met andere nationaliteiten.
Zo kwam ik onlangs nog een dame tegen uit Zweden die op dooreis was met iemand uit Denemarken.(tussen beide dames klikte de verstandhouding)
Ik wil maar zeggen als je niemand hebt gevonden in Nederland is dit een optie wat je kan doen.
Succ6 nog met het vinden van een geschikte reisgenote!
Met vriendelijke reisgroeten,
georgessiam.